سرویس کاهش پینگ بازی تتان آرنا | آموزش کاهش پینگ Thetan Arena

سرویس کاهش پینگ بازی تتان آرنا | آموزش کاهش پینگ Thetan Arena

تتان آرنا را می‌توان اولین بازی مبتنی بر بلاک چین و رمز ارزها دانست. این بازی، از نوع بازی‌های کسب درآمد در سبک MMORPG است. بنابراین مانند بازی وارکرافت می‌توان از طریق آن به درآمد رسید. و همانند آن پینگ را کاهش داد(سرویس کاهش پینگ وارکرافت). اینجاست که معرفی سرویس کاهش پینگ تتان آرنا و آموزش کاهش پینگ  Thetan Arena تبدیل به موضوعی بسیار مهم برای پلیرها خواهد بود. در این بازی، بازیکنان با کاراکترهایی که در اختیار دارند، می‌توانند به رقابت و مبارزه با یکدیگر بپردازند و در صورت پیروزی، پاداش دریافت کنند.

بازی کریپتویی تتان آرنا را می‌توان به عنوان تجربه‌ای آسان و با هزینه اندک در سیستم عامل‌های اندروید، آیفون در نظر گرفت. بازی تتان آرنا دارای توکن اختصاصی THG خود است که باوجود گذشت مدت زمانی محدود از راه اندازی، توانسته توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کند. توکن‌های دریافت شده از بازی را می‌توان خرید و فروش کرد و یا در خود بازی از آن استفاده نمود.

کلیه بازی‌های آنلاین مبارزه‌ای نیاز به سرعت بسیار بالای اینترنت و سرویس کاهش پینگ دارند، حال اگر از انجام بازی به دنبال کسب درآمد هم باشید بیش از پیش به پینگ پایین نیاز دارید. در این مقاله به تفضیل درمورد سرویس کاهش پینگ بازی تتان آرنا صحبت خواهیم کرد. تا انتها همراه ما باشید.

بازی تتان آرنا چیست؟

آموزش کاهش پینگ تتان آرنا

بازی تتان آرنا به عنوان یک بازی ویدئویی جنگی چند نفره، توانست در عرض چند روز پس از انتشار توجه و علاقه بیشتر از 1 میلیون بازیکن را در سراسر دنیا به خود جلب کند. تتان یک بازی تنها دوبعدی از نمای بالاست، طراحی شخصیتها در آن بسیار ساده و مینیمال است. شما می‌توانید برای کسب امتیاز بیشتر تمام توانایی‌های رزمی خود را به کار گیرید و مراحل را به پایان رسانید. این بازی دارای دو توکن بومی است به دلیل حفظ مالکیت شخصیت‌ها و محصولات درون برنامه، توکن NFT مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: آی پی ثابت کوینکس

توکن‌های بومی تتان

توکن در سرویس کاهش پینگ تتان آرنا

Thetan Gem که از این توکن به عنوان توکن حاکمیتی استفاده می‌شود. در زمان ارتقای برترین قهرمانان به قهرمانان تتان و استکینگ نیز این توکن کاربرد دازد.  Thetan Coinکه برای مسائل مالی اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از آن می‌توان هم قهرمانان برتر را خرید و هم برداشت آن به صورت ارز فیات است.بنابراین لازم است از سرویس کاهش پینگ بازی تتان آرنا جهت ترید کردن استفاده نمود. (برای آشنایی بیشتر به مقاله آی پی ثابت ترید مراجعه نمایید.)

Thetan Arena اولین بازی مبتنی بر بلاک چین است که از فرمت MOBA و در سبک MMOPRG مدل نبرد رویال استفاده می‌کند. اینجا جایی است که بازیکنان باید با استفاده از مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود برای پیروزی، به جنگ با یکدیگر بروند. با وجود هزاران بازی مبتنی بر بلاک چین در دنیا این نکته قابل توجه است که اکثر آن‌ها، از مدل بازی کارتی یا نوبتی استفاده می‌کنند. این مدل در بخش بازی‌های سنتی و حتی رمزنگاری در حال اشباع است.

پس بی دلیل نیست میزان بالای محبوبیت تتان آرنا به عنوان یک بازی با کسب درآمد که اولین در نوع خود نیز هست.استودیوهایی مانند KardiaChina  و WolfFun بازی تتان آرنا را توسعه دادند. جالب است بدانید سرمایه گذاری اولیه تتان بالغ بر 2.1 میلیون دلار بود.

بیشتر بخوانید: آی پی ثابت بایننس

کاهش پینگ تتان آرنا

نکاتی که در این قسمت ارائه می‌شود خود دلیل کافی جهت تلاش گیمرها برای کسب قهرمانان برتر و یا تتان در ازای دریافت پول است.

  • قهرمانانی که رایگان در بازی در اختیار شما قرار می‌گیرند در مقایسه با قهرمانان برتر شانس کمتری جهت کسب توکن دارند.
  • قهرمانان رایگان قابل خرید و فروش نیستند.
  • قهرمانان رایگان نمی‌توانند در ایونت‌های ویژه شرکت کنند.
  • قهرمانان رایگان نمی‌توانند به قهرمان تتان تبدیل شوند.

با این اوصاف شما برای کسب قهرمان تتان نیاز به توکن دارید و برای دستیابی به توکن‌ها نیاز به انجام بازی و برد در مراحل مختلف. اینجاست که متوجه ارزش سرعت بالای اینترنت و کاهش پینگ می‌شوید. بازی تتان آرنا نیز مانند بازی‌های فورتنایت و یا پابجی که در سبک بتل رویال ارائه شده‌اند، با مشکل پینگ و سرعت روبه‌رو است. بنابراین همان‌گونه که در مقالات کاهش پینگ فورتنایت و کاهش پینگ پابجی بیان شد بایستی در این بازی نیز از سرویس کاهش پینگ تتان آرنا استفاده نمود.

آموزش کاهش پینگ تتان آرنا

گیم پلی و کاهش پینگ تتان آرنا

راه‌های متعدد و متنوعی جهت کاهش پینگ بازی تتان آرنا وجود دارد. این بازی به دلیل رایگان بودن و توانایی کسب درآمد بصورت توکن جزو محبوب‌ترین بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است. این قضیه بدان معناست که خیل عظیمی از بازیکنان به سمت این بازی و پول درآوردن از آن هجوم آورده‌اند. هجوم زیاد گیمرها به یک بازی، یعنی سرعت پایین بازی و افزایش پینگ بازی، همه این‌ها در کنار تحریم‌ها دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات بزرگی را برای بازیکنان ایجاد نمایند.

خود تبدیل توکن بازی تتان به ارزهای رایج، نیاز به دور زدن تحریم‌ها دارد. پس لازمه انجام یک بازی جذاب و کسب بیشتر درآمد استفاده از روش‌هایی است که بتوان به بهترین نحو این سه عامل(تحریم، سرعت اینترنت، پینگ) را در کنترل خود در آورد. سرورهای مجازی VPS که مقاله آی پی ثابت کوکوین نیز به آن اشاره شد، در حال حاضر بهترین، مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه حل این قضیه است.

vpsها سرورهای مجازی هستند که علاوه بر کاهش پینگ تتان آرنا، با تغییر آی پی سیستم شما، به یک آی پی همیشگی ثابت و حفظ امنیت اطلاعات و حساب کاربری به راحتی می‌تواند تمام مشکلات پیش رو را بردارد. در قسمت لیست سرورها می‌توانید به لیست سرورهای موجود در سایت دسترسی پیدا نمایید.

سخن آخر

امروزه افراد تنها با دید بازی و سرگرمی به بازی‌های آنلاین نگاه نمی‌کنند و تنها صرف وقت‌گذرانی به بازی نمی‌پردازند بلکه در حال حاضر انجام بازی به یک راه درآمد آسان و مطمئن برای هر شرایط سنی تبدیل شده است. فرقی نمی‌کند شما از بازی مثل وارکرافت درآمد کسب نمایید یا از بازی موبایلی تتان آرنا و از طریق ارز دیجیتال به درآمد برسید. در هرصورت بایستی اقدام به دور زدن تحریم، بالا بردن سرعت نت و صد البته کاهش پینگ نمایید. در این مقاله این بازی جذاب و پرسود را معرفی نمودیم و راه کاهش پینگ تتان آرنا را نیز بررسی نمودیم. شرکت نایس نت توانسته با تهیه سرورهای VPS مطمئن در نقاط مختلف این مشکل را به نحو احسن برطرف نماید.