آی پی ثابت کوینکس | سرور مجازی کوینکس چیست؟

آی پی ثابت کوینکس

داغ شدن تجارت ارز دیجیتال باعث به وجودآمن صرافی‌های زیادی در سراسر دنیا شده است که هریک ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. یکی از صرافی‌های برتر حوزه ارز دیجیتال، صرافی بزرگ کوینکس است که در سال 2017 در چین تاسیس شد. این صرافی ارز دیجیتال طیف وسیعی از رمزارزها، همانند بیت کوین، اتریوم و دیگر آلت کوین‌ها را شامل می‌شود همچنین از معاملات فیوچرز نیز پشتیبانی می‌کند. در این نوشتار قصد داریم شما را با کارایی آن و همچنین نحوه خرید آی پی ثابت کوینکس آشنا کنیم. صرافی کوینکس یک پلتفرم جهت معامله و ترید ارز دیجیتال است که از توکن اختصاصی به نام CET نیز برخوردار است. در زمان انتشار این نوشتار، صرافی کوینکس ایران را در لیست تحریم خود قرار داده و اجازه دسترسی ایرانیان به حساب‌های کاربری را محدود کرده است.

بنابراین همانطور که جهت استفاده از بایننس نیاز به آی پی ثابت بایننس داشتیم، برای استفاده از امکانات صرافی کوینکس نیز حتماً باید آی پی ثابت کوینکس را مورد استفاده قرار دهیم. با ما همراه باشید تا آموزش رفع تحریم کوینکس و همچنین نحوه خرید سرور مجازی کوینکس را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

صرافی کوینکس چیست؟

آی پی ثابت کوینکس چیست

پیش از آموزش خرید آی پی ثابت کوینکس، بهتر است کمی با این صرافی محبوب آشنا شویم. صرافی coinex از پلتفرم‌‌های کمتر شناخته شده و نوظهور جهت انجام مبادلات در حوزه ارز دیجیتال است اما با این وجود خدمات متنوعی را برای محصولات مبتنی بر بلاک چین به کاربران خود ارائه می‌دهد. کوینکس را می‌توان به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال با کارمزد پایین در نظر گرفت که بیش از 500 ارز دیجیتال از جمله توکن‌های متاورس، رمز ارزهای هوشمند و رمزارزهای مالی غیرمتمرکز را شامل می‌شود.

کوینکس از جمله صرافی‌هایی است که توکن بومی خود را راه‌اندازی کرده است و تریدرها می‌توانند با این توکن در پلتفرم کوینکس به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند. با وجود اینکه زمان زیادی از تاسیس این صرافی نمی‌گذرد، اما سازندگان آن در حال طرح ریزی برنامه‎‌هایی جهت ساخت یک صرافی غیر متمرکز هستند و قرار است بودجه آن را از محل توکن خود کوینکس (Coinex Token) تامین کنند! جالب است که بدانید صرافی کوینکس می‌تواند تا 10،000 تراکنش در ثانیه را پردازش نماید. این موضوع که  کاربران بتوانند با سرعت بسیار بالا تراکنش‌های خود را انجام دهند از مزایای قابل توجه این صرافی می‌باشد.

کوینکس از امنیت بالا و پایداری برخودار است و پشتیبانی فارسی نیز دارد! پس عجیب نیست وقتی متوجه می‌شویم بیش از 30 درصد کاربران صرافی کوینکس را تریدرهای ایرانی تشکیل می‌دهند. حال سوالی که ذهن تمام معامله‌گران و تریدرها را به خود مشغول کرده است این است که: آیا کوینکس به خاطر کاربران ایرانی خود حاضر است جلوی ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کند و ایران را تحریم نکند؟ و یا مثل بایننس به تصمیم آن‌ها سر خم می‌نماید؟

به این دلیل که در حال حاضر، هیچ صرافی بین‌المللی حاضر نیست به کشورهای تحریم شده‌ای از جمله ایران خدمات قانونی ارائه دهد. قطعاً توصیه ما به شما رعایت تمام جوانب احتیاط است و اینجاست که لزوم آی پی ثابت کوینکس بیش از بیش احساس می‌شود.

مقاله پیشنهادی: سرویس کاهش پینگ وارزون

بررسی ویژگی‌های صرافی کوینکس(Coinex)

  • این صرافی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال و جفت ارزهای اصلی پشتیبانی می‌کند.
  • پلتفرم کوینکس در اندروید و IOS قابل استفاده است.
  • با وجود عرضه توکن اختصاصی خود(CET) کاربران علاوه بر معامله رمزارزهای  صرافی‌های دیگر امکان خرید و فروش توکن خود کوینکس را نیز دارند.
  • کوینکس برای حمایت از توکن خود کارمزد آن را به اندازه قابل توجهی پایین آورده است. یعنی اگر از توکن CET اقدام به خرید رمز ارز کنید، کارمزد شما 50% کاهش می‌یابد و به 0.905% می‌رسد.
  • به دلیل اینکه کیف پول کوینکس در حالت آفلاین و عدم اتصال به اینترنت کارایی دارد، پس توانایی این را دارد که از سرمایه کاربران در برابر هکرها تا حد زیادی  محافظت نماید.
  • این صرافی برای برداشت‌هایی تا سقف 10 هزار دلار نیاز به احراز هویت ندارد.
  • واریز ارزها از کیف پول و صرافی‌های دیگر به این صرافی شامل هیچگونه کارمزدی نمی‌شود. اما جهت برداشت ارز پرداخت کارمزد لازم است.
  • وب سایت رسمی کوینکس امکان خرید و فروش ارز دیجیتال بومی کوینکس را برای کاربران مهیا کرده است.

آیا صرافی کوینکس برای ایرانیان امن است؟

سرور مجازی کوینکس برای ایرانیان

مزایای بالا و مخصوصاً پشتیبانی فارسی هر تریدر ایرانی را به استفاده از صرافی کوینکس ترغیب می‌نماید. اما اگر هنوز هم از امکانات صرافی کوینکس استفاده نکردید، حتماً نگران سیاست‌های دنیا علیه ایران و تحریم ایران توسط صرافی‌های ارز دیجیتال هستید. خبر خوش آنکه درست است که صرافی کوینکس امکانات قانونی در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. اما شما می‌توانید با استفاده از آی پی ثابت کوینکس که می‌توان با خرید سرور مخصوص کوینکس به آن دسترسی پیدا کرد، آی پی خود را به یک کشور امن تغییر دهید و به راحتی از امکانات صرافی کوینکس استفاده نمایید.

همانطور که در مقاله آی پی ثابت کوکوین خواندید، هرچه صرافی موردنظر شما مورد تایید باشد و با ایران هیچ مشکلی نداشته باشد، باز هم تجربه ثابت کرده است که ممکن است روزی وضعیت عوض شود و ایران در لیست تحریم آن قرار گیرد. اما نگران نباشید تا انتها همراه ما باشید تا روش خرید آی ثابت کوینکس و داشتن آی پی ثابت کوینکس را بیان کنیم.

آموزش رفع تحریم کوینکس

در حال حاضر بیش از صدها روش برای رفع تحریم کوینکس وجود دارد که برخی از آن‌ها شما را به مقصد هم می‌رساند؛ اما عواقبی که به دنبال خود می‌کشند، مقرون به صرفه نیست. بنابراین لازم است با دقت و مطالعه کافی از مزایا و معایب هریک از این روش‌ها، سرور مجازی کوینکس خود را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: آی پی ثابت ترید

فیلترشکن کوینکس(توصیه نمی‌شود)

امروزه کمتر کسی است که با واژه VPN آشنایی نداشته باشد. همه‌ی ما می‌دانیم که تنها وظیفه VPN، تغییر آی پی ما به یک آی پی مجاز است. این روش ممکن است در فضای مجازی جوابگو باشد، اما زمانی که صحبت از صرافی‌های بین المللی و امنیت سرمایه می‌شود، VPN دیگر یک راه فرار نیست. همانطور که در مقاله آی پی ثابت بایننس گفته شد، VPN تونلی ایجاد می‌کند و تمامی کاربران خود را وارد آن می‌کند. آی پی تمام کاربران داخل تونل را تغییر می‌دهد و به این صورت تحریم‌ها را دور می‌زند. اما بهتر است بدانید که این کار را هربار  که وارد برنامه VPN می‌شوید تکرار می‌کند و هربار یک آی پی جدید به شما تعلق می‌گیرد.

بسیاری از کاربران به همین شکل حساب کاربری خود را از دست دادند. از دیگر معایب VPN کوینکس نیز می‌توان به کاهش سرعت آن اشاره کرد. زمانی که کاربران داخل تونل بیش از ظرفیت و پهنای باند سرور باشد، سرعت اینترنت شما به شدت افت می‌کند. همچنین زمانی که سیستم خود را وارد این تونل می‎‌کنید، سطح امنیت شبکه شما تا حد زیادی کاهش می‌یابد. این موضوع در تمام VPNها وجود دارد، اما اینکه چه شرکتی از این راه جهت سوء استفاده از اطلاعات شما استفاده می‌کند، مشخص نیست.

سرور مجازی کوینکس

خرید سرور مجازی کوینکس

دومین راه و مطمئن‌ترین راه برای رفع تحریم کوینکس و استفاده مادام، خرید سرور مجازی کوینکس است. این سرویس علاوه‌بر رفع تحریم کوینکس و اجازه دسترسی، آی پی ثابتی به کاربران ارائه می‌کند که از مسدود شدن حساب کاربری جلوگیری می‌کند. به بیانی دیگر در وهله اول همانند VPNها آی پی شما را تغییر می‌دهد؛ اما نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که آی پی جدید، با تحقیق و بررسی تهیه شده است و همانند VPNها یک آی پی تصادفی نیست. از آن جایی که ممکن است کوینکس به جز ایران چند کشور دیگر را در لیست تحریم خود جای داده باشد، استفاده از آی پی هر کشوری جایز نیست.

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ

خرید آی پی ثابت کوینکس

سپس در مرحله دوم به کمک آی پی ثابت کوینکس، دیگر آی پی شما تغییر نمی‌کند و تا زمانی که در پنل نایس نت اعتبار داشته باشید، آی پی شما تغییر نمی‌کند. و در مرحله سوم بحث پهنای باند مطرح می‌باشد که موجب بالا رفتن سرعت کاربران خواهد شد. همانطور که گفته شد، زمانی که تعداد یوزرهای فعال در تونل VPNها بیشتر از ظرفیت پهنای باند سرور باشد، سرعت اینترنت کاربران کاهش می‌یابد؛ اما در سرور مجازی نایس نت، این مشکل به خوبی حل شده است، چرا که هر سرور تنها به تعداد محدودی از کاربران ارائه می‌شود. از دیگر مزایای سرویس آی پی ثابت کوینکس می‌توان به تضمین امنیت شبکه کاربران اشاره کرد.

علاقه مندان جهت خرید آی پی ثابت کوینکس و آشنایی بیشتر با سرور مجازی کوینکس، می‌توانند به صفحه لیست سرورها مراجعه کنند.

سرور مجازی کوینکس چیست؟

برای داشتن آی پی ثابت کشور دیگر که بتوان با آن تحریم‌ها را دور زد از سرورهای مجازی یا VPS ها استفاده می‌شود. VPS مخفف کلمات Virtual Private Server است که عملکرد آن مشابه سرورهای فیزیکی است که در همه جا استفاده می‌شود. اما این سرورها به دلیل مجازی بودن دارای سرعت و قدرت بسیار بیشتری نسبت به سرورهای فیزیکی هستند و همچنین 24 ساعته به اینترنت وصل هستند و در حال سرویس دهی به کاربران می‌باشند و هرگز خاموش نمی‌شوند. تریدرها با سرورهای مجازی می‌توانند با سرعت و امنیت بیشتری ارزهای دیجیتال را خرید و فروش نمایند. سرور آی پی ثابت کوینکس به شما کمک میکند تا بتوانید حجم سنگینی از معاملات را با سرعت و امنیت بالا و تاخیر بسیار پایین انجام دهید.

بنابراین به دلیل سرعت بالا، زیان‌های مالی که کندی سرعت، برای شما در پی  داشت نیز حذف خواهد شد و شما می‌توانید به سادگی کیف پول خود را شارژ نمایید و از امنیت حساب و سرمایه خود اطمینان کامل داشته باشید. سرورهای آی پی ثابت کوینکس این امکان را به کاربران می‌دهد تا هنگام قطعی اینترنت و یا زمان قطع برق نیز، خرید رمز ارز خود را در حالت اتومات قرار دهند و بدون هیچ مشکلی به ترید کردن ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ فورتنایت

مزایای استفاده از آی پی ثابت کوینکس

  • امنیت بسیار بالا برای انجام معاملات رمز ارزی مهم‌ترین مزیت این سرورها می‌باشد.
  • استفاده راحت از آی پی کشورهای دیگر بدون حضور فیزیکی در آن کشور
  • اتصال شما به صرافی کوینکس از این طریق، بی وقفه خواهد بود.
  • سرعت بالا برای انجام معاملات و تاخیر کم که مانع از ضرر و زیان می‌‌شود.
  • استفاده آسان و راحت با وجود پشتیبانی از زبان فارسی(رابط کاربری ساده)
  • سرعت اتصال بسیار بالا و نحوه عملکرد ساده و آسان
  • امنیت فوق العاده بالا

سخن آخر

در دنیای دیجیتال کنونی که حتی معاملات نیز بر پایه ارزهای دیجیتال انجام میشود و سودآوری بسیار بالای این بازارها، عاقلانه نیست بتوانیم روی تصمیم گیری‌های ابرقدرت‌ها جهت تحریم ایران و یا از تحریم درآوردن ایران حساب نماییم. نمی‌توان مطمئن بود صرافی که امروز ایران را درلیست تحریم‌ها قرار نداده است فردا هم این تصمیم را داشته باشد. بنابراین اگر در این حوزه به فعالیت و درآمدزایی مشغول هستید همیشه احتمال بسته شدن اکانت خود و تحریم آی پی ایران را در نظر بگیرید. همانند اتفاقی که برای صرافی بایننس افتاد. پس قبل از شروع سرمایه گذاری در هر بازاری ازجمله صرافی کوینکس، ابتدا به فکر تهیه آی پی ثابت کوینکس باشید و سعی کنید تا حد امکان از مسیری مطمئن چه از نظر امنیت مالی خود و چه اطلاعات حساب کاربری خود سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

لطفاً فکر استفاده از Vpnها را از سر بیرون کنید، اگر نمیخواهید حساب کاربریتان بسته شود و سرمایه گذاری‌تان برباد رود و ضرر زیادی متحمل شوید. وی پی ان‌ها هرگز نتوانستند امنیت اطلاعات و حساب کاربری افراد و سرعت بالای ترید را برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران فراهم آورند.

با توجه به تمام موارد و نکات و مزایایی که در بالا برای صرافی کوینکس عنوان شد، همچنان همه روزه به خیل طرفداران این صرافی افزوده می‌شود. همانطور که گفتیم نایس نت توانسته موارد مورد نظر شما را به خوبی رعایت کرده و در کنار سرعت و پشتیبانی 24 ساعته سرعت و پهنای باند بسیار خوبی را نیز به تریدرها ارائه دهد و جزو برترین شرکت‌های ارائه دهنده سرور آی پی ثابت کوینکس به حساب آید.