آموزش بازی استار اطلس | چگونه از Star Atlas درآمد کنیم؟

آموزش بازی استار اطلس | چگونه از Star Atlas درآمد کنیم؟

استار اطلس(Star Atlas) یک بازی آنلاین چند نقشه ای(MMO) بر پایه فناوری بلاکچین است که به منظور کسب درآمد طراحی شده است. داستان این بازی و رویدادهای آن در فضا رخ می‌دهد. با گرافیک قدرتمند خود، بازی استار اطلس از ابتدای ورود به وب‌سایت خود نمایان است. در این بازی، شرکت‌کنندگان ملزم به تشکیل تیم‌های آنلاین هستند تا با یکدیگر به رقابت بپردازندند. داستان بازی استار اطلس در سال ۲۶۲۰ رخ می‌دهد و در آن بازیکنان با بازی کردن نقش کاراکترهای مختلف، به کاوش در فضا مشغول می‌شوند. آن‌ها در مشاغل متنوعی فعالیت دارند، تیم‌ها را تشکیل می‌دهند و به استخراج منابع طبیعی در سیارات مختلف می‌پردازند. تا کنون، بازی Star Atlas به صورت کامل عرضه نشده و شرکت‌کنندگان فعلاً تنها در مینی گیم‌ها شرکت و درآمد کسب می‌کنند. در این ویدیو، آموزش بازی استار اطلس و نکات اضافی مرتبط با آن را ارائه می‌دهیم. همچنین می‌توانید با مطالعه مقاله زیر، اطلاعاتی در مورد نقشه‌راه بازی، سرمایه‌گذاران، تیم توسعه‌دهنده، و روش‌های خرید، فروش، و نگهداری توکن‌ها و آموزش کسب درآمد از بازی استار اطلس کسب کنید. با ما در نایس نت همراه باشید.

بازی استار اطلس چیست؟

بازی استار اطلس چیست

بازی استار اطلس، یک بازی مبتنی بر فناوری بلاکچین است که داستانش در دنیای آینده و در فضایی کهکشانی جاری می‌شود. این بازی متاورسی، که در سال ۲۶۲۰ رونق گرفته است، سه قلمرو متفاوت دارد که به شرح زیر است:

  1. قلمرو MUD که تحت اداره بشریت قرار دارد.
  2. قلمرو ONI که توسط بیگانگان اداره می‌شود.
  3. قلمرو USTUR که توسط ربات‌های اندرویدی کنترل می‌شود.

هر قلمرو دارای قدرت‌ها و مزایای خاصی است که به بازیکنان کمک می‌کند تا در مراحل مختلف بازی به برتری برسند. با این حال، زیرا بازی به صورت گروهی اجرا می‌شود، هر عملیات به تنهایی به عهده یک بازیکن نیست. این سه قلمرو به طور دائم در حال رقابت و جدال برای به دست آوردن منابع، اشغال زمین‌ها و در نهایت حاکمیت سیاسی بر دیگر قلمروها هستند. شما با ورود به بازی به عنوان یک شهروند استار اطلس شناخته می‌شوید و می‌بایست قلمروی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. سپس می‌توانید با پیشبرد اهداف قلمروی انتخابی و کسب موفقیت در هر مرحله، امتیاز جایزه را به دست آورید و در نهایت آن را به کیف پول خود منتقل کنید.

بیشتر بخوانید: برترین بازی های بلاکچینی شبکه پالبگان

ماجراهای بازی استار اطلس با استفاده از فناوری بلاکچین سولانا به تصویر کشیده شده‌اند. NFT‌هایی که در این بازی به دست می‌آید، می‌توانند به عنوان یک منبع درآمد محسوب شوند و با بازی در دنیای متاورس، شما همچنین می‌توانید سرگرمی کنید و در زمینه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال شروع به فعالیت کنید.

در حال حاضر، بازی Star Atlas دو ارز دیجیتال دارد:

– اطلس(Atlas): این ارز دیجیتال برای انجام تعمیرات سفینه، پرداخت کمیسیون‌ها و سایر نیازهای بازی استفاده می‌شود.

– پولیس(Polis): این ارز دیجیتال به عنوان یک DAO(سازمان غیرمتمرکز خودمختار) شناخته می‌شود و برای شرکت در رای‌گیری در تغییرات داخل بازی به کار می‌رود.

هر دو توکن را می‌توان از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال تهیه کرد و همچنین از صرافی بایننس نیز می‌توان برای خرید این توکن‌ها استفاده کرد. برای تهیه آی پی ثابت بایننس وارد این صفحه شوید.

بیشتر بخوانید: بایننس کوین چیست؟

آموزش بازی استار اطلس(Star Atlas)

آموزش بازی star atlas

برای شروع بازی‌های کریپتو؛ اولین گام اتصال کیف پول دیجیتال مرتبط با بازی است. این اتصال به شما امکان می‌دهد حساب کاربری خود را شارژ کرده و یا پاداش‌های دریافتی خود را به کیف پول منتقل کنید. از آنجایی که بازیStar Atlas بر پایه بلاکچین سولانا استوار است، برای اتصال به بازی باید یک کیف پول سولانا داشته باشید. بنابراین، برای پیشبرد این مرحله و خرید سفینه برای سفر در کهکشان، حساب کاربری شما باید دارای موجودی کافی باشد. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. اگر کیف پول سولانا را ندارید، ابتدا در یکی از صرافی‌های مورد نظر خود، کیف پول سولانا خود را ایجاد کنید. یک گزینه مناسب، کیف پول فانتوم است که توسط بازی Star Atlas توصیه شده است. برای این کار به وبسایت Phantom مراجعه کرده و یک کیف پول خالی ایجاد کنید. شما همچنین می‌توانید با نصب افزونه کیف پول در مرورگر خود، مراحل ایجاد کیف پول را به‌طور مستقیم از روی مرورگر انجام دهید.

مقاله پیشنهادی: دامنه NFT چیست؟

۲. به سایت رسمی بازی Star Atlas به آدرس https://staratlas.com مراجعه کرده و بر روی گزینه Play Now در بالا سمت راست کلیک کنید.

آموزش استار اطلس

۳. کیف پول خود را با کلیک بر روی گزینهConnect Wallet  به بازی متصل کنید.

اتصال کیف پول به استار اطلس

۴. در این مرحله، کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
نصب بازی استار اطلس

۵. پسورد کیف پول خود را در صفحه اتصال وارد کنید تا از حالت قفل خارج شود.

۶. بر روی گزینهConnect  کلیک کنید تا اتصالات و تایید بازی Star Atlas بررسی شود.

۷. پس از اطمینان از اتصال کیف پول به بازی، بر روی گزینهChoose Faction  کلیک کرده و قلمرو مورد نظر خود را انتخاب کنید(یکی از سه قلمرویی که در معرفی بازی Star Atlas ذکر شد).

۸. با انتخاب جناح مورد نظر و تایید، آماده شروع بازی خواهید بود.

لطفاً به یاد داشته باشید که اکثر کیف پول‌های سولانا برای تایید تراکنش‌های کوچک نیازمندند تا بتوانید امتیازات خود را منتقل کنید یا واریز‌های کوچک به بازی داشته باشید. برای شروع بازی، شارژ مقداری توکن سولانا به کیف پول خود لازم است تا پس از اتصال کیف پول، آن را به بازی منتقل کرده و سفینه بخرید.

نکته: پس از ایجاد حساب کاربری و خرید سفینه، برای ورود به بازی، شما نیاز به عضویت در یک تیم یا انجمن دارید. در حال حاضر، تیم‌هایی در سراسر جهان وجود دارند که به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا با هم‌زبانان خود بازی کنند. برای پیدا کردن تیم مورد نظر، می‌توانید به کامیونیتی‌هایی که برای بازی در شبکه‌های اجتماعی تشکیل شده‌اند، پیوسته و جستجو کنید. بازی Star Atlas یک لیست از انجمن‌های مختلف را در وب‌سایتStar Atlas Guilds  (اصناف بازی استار اطلس) جمع‌آوری کرده است که بازیکنان می‌توانند برای انتخاب تیم مورد نظر خود، این فضا را بررسی نمایند.

بیشتر بخوانید: ساب دامین چیست؟

آموزش کسب امتیاز در بازی استار اطلس

کسب درآمد از استار اطلس

بازی Star Atlas با هدف تولید کالا و ایجاد احساس پیشرفت بلندمدت برای بازیکنان طراحی شده است. این بازی تاکید دارد که امتیازات به بازیکنان به عنوان پاداش برای برقراری همکاری‌های مفید و بلندمدت با تیم‌ها و هم‌تیمی‌ها تعلق گیرد. در این مسیر، پیشرفت‌های کوچک باید به صورت تیمی و قدم به قدم انجام شود تا در نهایت به یک هدف بزرگ دست پیدا کنیم.

ویژگی منحصر به فرد اکوسیستم Star Atlas، وجود مهارت درختی یاSkill Tree است که از تسک‌های تکراری جلوگیری کرده و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که زمان و منابع خود را به یک فعالیت خاص اختصاص دهند بدون تداخل با سایر اعضای تیم.

یکی از جذابیت‌های اصلی این بازی این است که با جمع‌آوری امتیازات در درخت مهارتی، می‌توان آن‌ها را به توکن ATLAS تبدیل کرد. این امکان برای خود بازیکنان و هم‌تیمی‌ها فراهم است و باعث می‌شود از مزایای خرید توکن در بازی بهره‌مند شوند.

Star Atlas یک بازی اقتصاد محور است که تمام جوانب بازی را به یکدیگر و به پاداش‌های تیم متصل می‌کند. سه مکانیسم اصلی که نقش کلیدی در پویایی اقتصاد بازی دارند عبارتند از:

– تولید(Production)

– خلبانی(Piloting)

– مکانیک عمومی(General Mechanics)

پاداش‌های خلبانی به عنوان ورودی‌های اصلی به اقتصاد بازی عمل می‌کنند و برای فعالیت‌های مختلف قابل بهره‌برداری هستند. تولید شامل استخراج از معدن، پالایش و توسعه فناوری برای ایجاد دارایی‌های جدید است. این دارایی‌ها همچنین امکان استفاده در خلبانی را فراهم می‌کنند. همین‌جا می‌فهمید که چگونه این بازی توانسته است مکانیسم‌های مختلف را به هم پیوند بزند و ارتباط بین آن‌ها را تقویت کند. در نهایت، مکانیک عمومی این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا زمین خود را توسعه دهند، شخصیت خود را بزرگ کنند و از سیستم DOA بهره‌مند شوند.

کاهش پینگ پابجی

سخن آخر

از آن جایی که بازی Star Atlas به تازگی به دسترس بازیکنان درآمده است، هنوز نمی‌توان آن را به عنوان یک بازی کامل در نظر گرفت. بنابراین، آینده این بازی باید پر از چالش‌ها و اتفاقات جدید باشد. از سوی دیگر. این موضوع ممکن است برای افرادی که جدی به بازی‌های کریپتویی مشغولند، نگران‌کننده باشد. با این حال، افرادی که NFT از بازی Star Atlas کسب کرده‌اند، همچنان در حال کسب سود از این بازی هستند. بنابراین، اگر شما آماده هستید به صورت جدی در بازی‌های کریپتویی فعالیت کنید، بازی Star Atlas می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. به علاوه، برای احتیاط بیشتر، توصیه می‌شود از خرید سفینه‌های گران‌قیمت خودداری کنید.