سرویس کاهش پینگ وارزون – آموزش کم کردن پینگ Warzone

کاهش پینگ وارزون

بتل رویالی جذاب و رایگان به نام کال آف دیوتی وارزون این امکان را به شما می‌دهد که به طور همزمان با 150  نفر در سراسر دنیا بازی کنید! اکتیویژن(شرکت سازنده بازی‌های کال آف دیوتی) پس از ساخت بازی Call Of Duty: BlackOps 4، رسماً وارد دنیای بتل رویال شد و حالا جالب است بدانید، یکی از مهم‌ترین دلایلی که توانست وارزون را تبدیل به یکی از برترین بازی‌های بتل رویال کند، ارائه گرافیک بسیار بالای آن بود. اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد در سراسر جهان از طرفداران پروپا قرص سبک بتل رویال هستید، می‌دانید که بایستی ابتدا به فکر کاهش پینگ وارزون باشید و سپس بازی را شروع نمایید. تمام بازی‌های شوتر سبک بتل رویال به دلیل سرعت بالا و گرافیک فوق العاده، نیاز به اینترنت پرسرعت و صد البته پینگ پایین دارند. این قضیه به معنی این است که شما بایستی به دنبال روش‌های داشتن IP ثابت نیز باشید و گرنه ممکن است اکانت شما حذف شود.

بهتر است بدانید که در زمان انتشار این مقاله، وارزون کشور ایران را از لیست تحریم خود بیرون کرده است و به بازیکنان ایرانی اجازه اجرای بازی داده شده است. اما از آن جا که هر لحظه ممکن است شرکت سازنده وارزون، ایران را دوباره در این لیست تحریم خود  قرار دهد، بهتر است از همین ابتدای کار به فکر یک آی پی ثابت باشید. در ادامه این نوشتار قصد داریم آموزش کاهش پینگ وارزون و نحوه تهیه آی پی ثابت وارزون را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

معرفی بازی وارزون

پیش از آن که بخواهیم در رابطه با کاهش پینگ Warzon صحبت کنیم، بهتر است ابتدا مروری بر این بازی جذاب داشته باشیم تا دلایل لزوم پینگ پایین در بازی برای شما روشن تر شود.  شرکت Activision وارزون را که از سری بازی‌های کال اف دیوتی محسوب می‌شود، در مارس 2020، برای سیستم عامل ویندوز، پلی استیشن‌های 4 و 5 و ایکس باکس وان به بازار عرضه کرد. جریان بازی در شهر خیالی وردانسک اتفاق می‌افتد و گیمرها می‌توانند انتخاب کنند می‌خواهند یک نفره، دونفره و یا در قالب تیم‌های چهار نفره بازی کنند. مانند تمام بازی‌های بتل رویال این بازی نیز دارای حجم تعداد زیادی بازیکن در نقشه است که در آن باید برای زنده ماندن خود و هم‌تیمی های خود بجنگند.

بازی وارزون نیز مثل بقیه بازی‌های سبک بتل رویال به دلیل گیم پلی راحت و روان، گرافیک طبیعی و داستان جذاب بسیار مورد استقبال گیمرهای سراسر دنیا قرار گرفته است. تا حدی که نظر مساعد بسیاری از منتقدان بازی‌های آنلاین را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ فورتنایت

چرا پایین آوردن پینگ وارزون حائز اهمیت است؟

تمام کسانی که حتی یک بار بازی‌های آنلاین را انجام داده‌اند، می‌دانند پایین بودن سرعت اینترنت چه وضعیت شکنجه باری ایجاد می‌کند و تا چه اندازه احتمال برنده شدن شما را کاهش می‌دهد. حال اگر این سرعت در یک بازی در سبک بقا پایین باشد؛ قطعاً آرزوی برنده شدن سرابی بیش نخواهد بود. به همین دلیل است که همواره بازیکنان بازی‌های آنلاین دغدغه بزرگ کاهش پینگ را دارند. و در این مقاله نیز تمرکز ما بر روی روش‌های کاهش پینگ وارزون خواهد بود.

پینگ بالا چه تاثیری بر روی بازی خواهد داشت؟

سایت کاهش پینگ وارزون

ابتدا مروری مجدد بر واژه پبنگ داشته باشیم: همانطور که در مقاله کاهش پینگ پابجی خواندید، پینگ به سرعت تاخیر ارسال دستورات کاربر به سرور بازی و بازگشت این دستورات از سرور به سیستم کاربر، گفته می‌شود. به بیانی سادهُ یعنی: در حین انجام بازی هستید به شما حمله می‌شود و شما بایستی عکس العملی جهت حفظ جان خود داشته باشید، اما سرعت دریافت داده‌های شما از سرور آنقدر پایین است که شما فرصت نجات خود را پیدا نخواهید کرد. در حالت حمله نیز این اتفاق خواهد افتاد، در کمین کشتن دشمن هستید، شلیک هم می‌کنید اما پینگ آنقدر پایین است که هرگز تیر شما به هدف نخواهد نشست.

تحریم بازی وارزون

در سال 1400 بود که بازیکنان ایرانی متوجه شدند نمی‌توانند به بازی دسترسی پیدا کنند و مشخص شد که IP ایران از طرف سرورهای بازی تحریم شده است. اینجا بود که یک مشکل به مشکلات دیگر گیمرهای ایرانی اضافه شد. اگر تا به حال تنها به فکر کاهش پینگ وارزون بودند حال مشکل عدم ورود به بازی را نیز داشتند! بنابراین بازیکنان ایرانی می‌بایست علاوه بر پایین آوردن پینگ وارزون به دنبال دور زدن تحریم‌ها نیز باشند. به همین دلیل راه‌های متنوع رایگان و غیر رایگان و برنامه کاهش پینگ وارزون زیادی به بازار ارائه شد. اما آیا همه این روش‌ها جوابگوی نیازهای گیمر ایرانی بود؟ بهتر است ابتدا به بررسی برخی از روش‌های کاهش پینگ وارزون بپردازیم، مزایا و معایب آن‌ها را بررسی کنیم و سپس بهترین و مطمئن‌ترین روش را برای خرید کاهش پینگ وارزون ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: آموزش کاهش پینگ وارکرافت

آموزش کاهش پینگ وارزون به صورت دستی

برنامه کاهش پینگ وارزون

همانطور که گفته شد، در بسیاری از مواقع اینترنت ضعیف تنها دلیل بالا بودن پینگ نیست. در این قسمت قصد داریم تا به شما آموزش دهیم چطور بدون هزینه، پینگ خود را مقداری کم کنید.

مشکلات سرور بازی

در بسیاری از مواقع مشکل بالا بودن پینگ اصلاً ربطی به اینترنت شما ندارد و اختلال از سرور وارزون است. در این حالت خرید برنامه کاهش پینگ وارزون هم نمی‌تواند مشکل شما را حل کند. وارد وبسایت speedtest.net شوید و آی پی سرور بازی خود را وارد کرده و سپس نتیجه را با پینگ داخلی خود مقایسه کنید. در این حالت اگر پینگ داخلی شما از پینگ سرور پایین‌تر باشد، مشکل از سرور بازی است و بهتر است سرور بازی را در بخش تنظیمات تغییر دهید.

پهنای باند اینترنت

سرویس کاهش پینگ وارزون

مشکلی که تقریباً همه بازیکنان ایرانی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند پهنای باند اینترنت است. هر پهنای باند محدودیت خاصی دارد که باید به طور صحیح تقسیم بندی شود. برای درک بهتر این موضوع به این مثال توجه کنید: فرض کنید به اندازه 4 نفر غذا تهیه کردید، و مهمان ناخوانده‌ای به جمع شما ملحق می‌شود. در این حالت یا باید یک غذای اضافه تهیه کنید یا غذای 4 نفر را بین 5 نفر تقسیم کنید. در حالت دوم به همه غذا می‌رسد اما موجب سیری نمی‌شود. پهنای باند اینترنت دقیقاً همانند این مثال عمل می‌کند. زمانی که یک شرکت فروش اینترنت روی یک پهنای باند 8 نفره، به 9 نفر سرویس دهد، پینگ و سرعت اینترنت از حالت نرمال خارج می‌شود.

به همین دلیل است که پس از ساعت 2 شب به بعد معمولاً سرعت اینترنت در بهترین حالت ممکن قرار می‌گیرد چون تعداد سرویس گیرندگان اینترنت کمتر می‌شوند. این موضوع در حالت جزئی‌تر هم تاثیرگذار است. بنابراین اگر تعداد افرادی که به مودم شما متصل هستند، کم‌تر باشد ممکن است پینگ کاهش پیدا کند.

مقاله پیشنهادی: آی پی ثابت ترید

نرم افزارهای موازی

گاهی اوقات دلیل بالا رفتن پینگ، برنامه‌های باز سیستم است. بدون شک برنامه‌هایی که برای اجرا شدن به اینترنت نیاز دارند می‌توانند باعث بالا رفتن پینگ شما شوند. دانلود هم‌زمان با انجام بازی یا باز بودن برنامه‌هایی نظیر یوتیوب و نتفلیکس بنابراین پیش از اجرای بازی از بستن تمامی برنامه‌های موازی مطمئن شوید..

غیرفعال کردن بروز رسانی‌ها

یکی از ساده‌ترین دلایل بالا رفتن پینگ بازی، به‌روزرسانی‌های خودکار نرم افزار است. بسیاری از نرم‌افزارهای نصب شده روی سیستم و یا حتی خود سیستم عامل، قابلیت به روز رسانی خودکار دارند و به محض اتصال به اینترنت شروع به آپدیت خود می‌نمایند پس با غیرفعال کردن آن‌ها از کند شدن اینترنت خود جلوگیری کنید.

آموزش کاهش پینگ وارزون

آموزش کاهش پینگ warzone

حال فرض کنید تمامی مشکلات بالا را رفع کردید و بهترین و پرسرعت‌ترین اینترنت موجود را نیز خریداری کردید، اما باز هم پینگ شما در وضعیت مطلوبی قرار نگرفت! حال چه باید کرد؟ از آن جایی که در بسیاری از مواقع کاهش پینگ وارزون به صورت دستی نتیجه‌بخش نیست، تیم تخصصی نایس نت تصمیم به خرید سروری پر سرعت برای رفع این مشکل، گرفت. اما این سرور چیست و چگونه کار می‌کند؟

شاید تا به حال اصطلاح سرورهای مجازی کاهش پینگ یا Vps را شنیده باشید. این سرورها در سراسرکشورهای دنیا پخش شده‌اند و وظیفه اصلی آن‌ها ثابت نگه داشتن  IP سیستم شما است. مفهوم این جمله این است که، سرور مجازی IP خاصی را به شما اختصاص می‌دهد و از آنجا که سرورهای آن‌ها در سراسر دنیا پخش شده اند اگر سروری در یک کشور با مشکل ویا کاهش سرعت روبه رو شود Vps ها با همان IP شما را به سرور دیگری، بازهم نزدیک سرور بازی متصل میکنند و این یعنی کاهش قابل توجه افت سرعت اینترنت.

به زبان ساده، این سرورها را می‌توان مانند کامپیوترهایی در نظر گرفت که همیشه روشن هستند و به اینترنت با سرعت بالا متصل هستند. در مقاله کاهش پینگ روش‌های مختلفی که می‌توان به وسیله آن‌ها پینگ را کاهش داد معرفی شده‌اند.

بیایید برای نتیجه گیری بهتر مقایسه‌ای اجمالی در مورد روش‌های مختلف کاهش پینگ وارزون داشته باشیم .

روش کاهش پینگ دستی یا همان تغییرDNS یک روش تضمین شده نیست که همواره جوابگوی نیاز گیمرها باشد. بنابراین گزینه خیلی مناسبی نیست.  بهترین DNS ها برای کاهش پینگ در بازی عبارتند از:

DNS سروراصلی : 1و1و1و1،

DNS سرور ثانویه 0,0,0,1

این دو DNS توسط کاربران زیادی تست شده است. نتیجه این تست سرعت بالای اینترنت و حفظ امنیت اطلاعات کاربران است. علاوه بر این DNS ها ، جهت امنیت بیشتر می‌توان از DNSهای زیر نیز استفاده نمود:

DNS اولیه:207,67,222,222

DNS ثانویه: 208,67,220,220

راه بعدی استفاده از فیلترشکن‌ها یا همان vpn ها است که به دلایلی که در ادامه توضیح می‌دهیم به هیچ عنوان استفاده از ان‌ها توصیه نمی‌شود. در روش استفاده از VPNها مهم‌ترین اتفاق این است که اگر از VPN رایگان  جهت کاهش پینگ استفاده می‌کنید که با هربار اتصال IPجدیدی به سیستم شما می‌دهد و این امر باعث می‌شود پس از مدتی از طرف سرور بازی محدودیت پیدا می‌کنید و یا حتی خطر از دست رفتن اکانت شما نیز وجود خواهد داشت. و VPNهای پولی نیز برخلاف تصور باعث افزایش سرعت و کاهش پینگ نمی‌شوند و نحوه عملکرد آن‌ها فقط براساس تغییر IP است.

حتی انواع برنامه کاهش پینگ وارزون نیز جوابگو نخواهند بود. در نهایت می‌رسیم به سرورهای مجازی کاهش پینگ یا همان VPSها. بهتر است در ادامه مجدداً مزایای استفاده از VPS ها را بررسی نماییم.

مزایای استفاده از سرویس کاهش پینگ وارزون

‌  رفع تحریم، کاهش پینگ تضمینی، ارائه آی پی ثابت، حذف پکت لاس و تایم اوت همه از ویژگی‌های سرویس کاهش پینگ warzone می‌باشد که می‌توانید با مراجعه به صفحه لیست سرورها آن را خریداری کنید.

نکته قابل توجه اینجاست که، با خرید برنامه کاهش پینگ وارزون، حتی اگر باز هم شرکت سازنده این بازی تصیم به تحریم بازیکنان ایرانی بگیرد، دیگر نیاز به نگرانی نیست؛ چرا که به کمک آی پی ثابت وارزون، آی پی واقعی شما تبدیل به یک آی پی مجاز می‌شود و تا زمانی که از آن استفاده می‌کنید، دیگر هیچ مشکل احراز هویتی نیز نخواهید داشت.

چرا نایس نت

دارا بودن سرورهای قدرتمند جهت پایین آوردن قابل توجه پینگ بازی، عدم وجود محدودیت حجمی و پشتیبانی از تمام بازی‌های آنلاین سیستمی ، موبایلی( Android-IOS ) و کنسول‌های بازی، از مزایای قابل توجه سرویس کاهش پینگ نایس نت می‌باشد.

سخن آخر

بتل رویال  خلاقانه و گیم پلی جذاب  بازی وارزون آن را  تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در سراسر جهان کرده است. حتی اگر تا به حال سراغ بازی‌های بتل رویال نرفته‌اید، با انجام وارزون عاشق این سبک بازی خواهید شد. رایگان بودن بازی ، قابلیت بازی چند نفره، گرافیک بالا، ایجاد حس ماجراجویی و استفاده از بروزترین متدهای بازی‌سازی موجب شده است تا وارزون تبدیل به رقیبی دشوار برای پابجی شود. به تمام این مزایا، امتیاز بالای منتقدان به این بازی را نیز اضافه کنید.   تمام نکات بالا برای گیمرها بسیار وسوسه برانگیز است و قطعاً اگر سرعت بالایی در اینترنت داشته باشید بی شک این تجربه برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

در این مقاله به تفصیل مشکلات بزرگ این بازی برای گیمرهای ایرانی را بررسی نمودیم و همانطور که دیدیم عمده‌ترین مشکل پینگ بالای بازی است. روش‌های مختلف کاهش پینگ بازی وارزون را با هم بررسی نمودیم. بنا به دلایلی که در بالا گفته شد متوجه شدید بهترین روش برای پایین آوردن پینگ وارزون و یا حتی دور زدن تحریم بازی و تجربه لذت‌بخش انجام بازی بتل رویال تنها وتنها در گرو استفاده از سرورهای مجازی کاهش پینگ یا همان Vps ها بود.