سرویس کاهش پینگ اپکس | چطور پینگ Apex را کاهش دهیم؟

سرویس کاهش پینگ اپکس | چطور پینگ Apex را کاهش دهیم؟

یکی از بهترین بازی‌های سبک  بتل رویال با بیش از صد میلیون بازیکن حرفه‌ای در سراسر جهان بازی اپکس است. این بازی نیز مانند تمام بازی‌های سبک بتل رویال مانند فورتنایت و یا پابجی، رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سرعت بالا، قدرت تیراندازی با دقت بالا، گرافیک فوق العاده جذاب و روان مانند همیشه از ویژگی‌های این سبک پرطرفدار است. در apex نیز مانند بازی‌های بالا سرعت اینترنت بسیار حائز اهمیت است و کاربران تمام سعی خود را برای کاهش پینگ اپکس می‌نمایند. این امر جذابیت بازی را صد چندان و سرعت عملکرد بازیکنان را تا حد قابل توجهی بالا می‌برد.

طی سال‌های اخیر همواره سرعت بالا و کاهش پینگ دغدغه همه گیمرها در سراسر دنیا و به خصوص، در ایران بوده است. بازیکنان تمام سعی خود را می‌نمایند تا یک بازی جذاب را تجربه کنند. لازم به ذکر است که بسیاری از بازیکنان حتی از بازی‌های رایگان نیز کسب درآمد می‌کنند، پس سرعت بالا و حل شدن مشکل پینک apex یعنی درآمد بالاتر.

در این مقاله سعی داریم شما را با این بازی جذاب بیشتر آشنا نماییم و ببینیم چطور پینگ Apex را کاهش دهیم.

معرفی بازی Apex

معرفی کاهش پینگ اپکس

اپکس یک بازی آنلاین چند نفره است، که شامل تیم‌های سه نفره از بازیکنان می‌باشد و می‌توان با استفاده از شخصیت‌هایی که (لجند) نامیده می‌شود، می‌توانند به مبارزه با رقیبان و دوستان بپردازند. همانطور که گفته شد این بازی از سبک بتل رویال تبعیت می‌کند اما برخلاف سایر بتل رویال‌ها، بازی از دید اول شخص نمایش داده می‌شود. شرکت Respaw با کمک EA Games این بازی محبوب را منتشر کرده است. در مورد سبک بتل رویال اگر بخواهیم بیان کنیم بازی فورتنایت را می‌توان سلطان سابق این سبک دانست.

سبک بقا برای زنده ماندن یا همان بتل رویال، به این صورت است که همه بازیکنان، بدون تجهیزات خاصی وارد فضای بازی می‌شوند و برای زنده ماندن باید تجهیزات لازم را بیابند. هر چه تجهیزات بیشتری بیابند و استفاده نمایند بیشتر زنده خواهند ماند.

 تفاوت بازی اپکس و سایر عناوین بتل رویال

دلیل کاهش پینگ اپکس

برخلاف بازی‌هایی چون پابجی یا فورتنایت و بقیه بتل رویال‌ها، apex بر پایه همکاری بنا شده است. در بازی هیچ بخش تک نفره‌ای طراحی نشده و بازیکنان مجبور هستند با هم‌تیمی‌‌های خود همکاری کنند و برای برنده شدن تلاش نمایند. به عبارتی در اپکس چیزی به عنوان ارتش تکنفره وجود ندارد! با وجود اینکه در بازی اپکس نیز مانند بقیه بتل رویال‌ها به یک جزیره پرتاب می‌شوید اما در این جزیره همراه شما 20 گروه سه نفره دیگر نیز وجود دارد و هرکدام برای بقای خود می‌جنگند. بنابراین توانایی مدیریت و همکاری در این بازی حرف اول را می‌زند.

نکته دیگر این است که در اپکس لجند باید قهرمان خود را از همان ابتدا انتخاب کنید. هر کدام از شخصیت‌ها و قهرمان‌ها دارای ویژگی‌ها و توانمندی‌های خاصی هستند. شما و سایر بازیکنان تیمتان باید چنان با هم هناهنگ باشید که شخصیت‌هایی که انتخاب می‌‌کنید مکمل یکدیگر باشند. اما تفاوت‌ها همچنان ادامه دارد!! شما در بازی توانایی این را دارید که بعد از مرگ دوستتان با کمی زیرکی آن را دوباره زنده کنید. این تفاوت‌ها چنان جذاب است که اپکس توانسته است از سایر رقبای خود پیشی بگیرد و یک سر و  گردن از مابقی بازی‌های این سبک بالاتر باشد.

تاثیر کاهش پینگ اپکس بر روی بازی

جهت کاهش پینگ اپکس ابتدا بهتر است کمی در مورد پینگ صحبت کنیم. پینگ محدوده زمانی است که کمک می‌کند بدانیم چقدر برای انتقال اطلاعات از سرورها به شبکه زمان نیاز داریم. هر چه این زمان کمتر باشد یعنی کاهش پینگ که باعث انجام بازی با سرعت و دقت بالا می‌شود. فرض کنید تا مراحل نهایی پیش رفته‌اید، تمام علائم مورد نیاز را جمع آوری کرده و قرار است به دشمن پاتک بزنید. هدف گیری هم کرده‌اید و شلیک می‌کنید. اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد جز اینکه لو رفته‌اید و به سمت شما تیراندازی می‌شود. این دقیقا بلایی است که پینگ بالا بر سر بازیکنان می‌ورد.

روش‌های کاهش پینگ اپکس

آموزش کاهش پینگ اپکس

نمایش پینگ در apex، به ما یادآوری می‌نماید اگر پینگ از 100 یا 120 میلی ثانیه بیشتر باشد حتما باید اقدامی برای کاهش پینگ اپکس انجام دهیم.

استفاده از VPN ها جهت کاهش پینگ اپکس(توصیه نمی‌شود)

استفاده از فیلترشکن‌ها یا VPN اولین روشی است که همواره به ذهن بازیکنان می‌رسد تا بتوانند باعث کاهش پینگ اپکس شوند. غافل از آنکه استفاده از فیلترشکن‌ها هیچ تاثیری بر پینگ بازی ندارد و حتی گاهی پینگ را افزایش هم می‌دهند. نه تنها در بازی‌های آنلاین که برخی تریدرها نیز به اشتباه تصور می‌کنند برای آی پی ثابت ترید از این برنامه استفاده کنند.

همانطور که در مقالات کاهش پینگ فورتنایت یا کاهش پینگ پابجی بیان شد. پروتکل فیلترشکن‌ها بیشتر بر اساس تغییر آی پی کاربران است نه کاهش پینگ. نکته منفی دیگر این است که اکثر فیلتر شکن‌ها با هر بار خاموش و روشن شدن آی پی را تغییر می‌دهند!

حال تصورنمایید بازی که در حال انجام آن هستید به احراز هویت حساس باشد و یا صرافی که با آن کار می‌کنید ایران را تحریم کرده باشد؟ فکر می‌کنید چه فاجعه‌ای یه بار خواهد آمد؟!  در مورد بازی‌ها بدانید که امکان بسته شدن اکانت شما بسیار بالا خواهد رفت.

در مورد صرافی ‌ها نیز می‌توانید به مقاله آی پی ثابت کوکوین یا آی پی ثابت بایننس مراجعه نمایید تا متوجه خطرات این روش شوید.

سرویس کاهش پینگ اپکس

vps کاهش پینگ اپکس

بهترین و موثرترین و مطمئن‌ترین روش کاهش پینگ اپکس استفاده از سرورهای مجازی vps است. این سرورهای مجازی بر پایه تغییرآی پی به آی پی ثابت عمل می‌نمایند. همچنین وظیفه آن‌ها بالا بردن سرعت اینترنت و کاهش پینگ بازی یا ترید است. این سرورها در سراسر دنیا پخش هستند و با اختصاص یک آی منحصر به فرد به کاربران، باعث بالا رفتن سرعت می‌شوند.

اگر سروری شلوغ باشد و یا مشکلی داشته باشد وظیفه vpsها است که کاربر را به سرعت به سرور دیگری با همان آی پی هدایت نماید. همچنین این سرورها برای دور زدن تحریم‌ها نیز بهترین گزینه هستند. آی پی ثابتی که این سرورها در اختیار شما قرار می‌دهند مربوط به کشوری است که تحریم نیست پس نگران تحریم و احراز هویت نباشید.

آخرین نکته‌ای که باید در باب Vpsها گفت، حفظ امنیت اطلاعات و حساب کاربری، کاربران است که این قضیه چه در بازی‌ها و چه در معاملات ارز دیجیتال حرف آخر را می‌زند.

سخن آخر

با توجه به جذابیت‌های بازی اپکس و جلو زدن آن از تمام رقبای خود در بتل رویال، بازیکنان زیادی تمایل به انجام این بازی جذاب دارند. همانطور که در بالا اشاره شد؛ متوجه شدید که کاهش پینگ اپکس چه تاثیر مثبتی بر روند بازی و تعیین نتیجه بازی خواهد داشت. همین امر سبب می‌شود بازیکنان به دنبال سرویس کاهش پینگ اپکس باشند.دیدید که بهترین و امن ترین روش هم اکنون استفاده از VPS ها است. شرکت نایس نت با در اختیار داشتن متخصصان حرفه‌ای سرور مجازی در اختیار شما قرار می‌دهد که علاوه بر کاهش پینگ با سرعت بسیار بالا به انجام بازی بپردازید.