سرویس کاهش پینگ فیفا | آموزش کاهش پینگ FIFA همراه با نکات طلایی

سرویس کاهش پینگ فیفا | آموزش کاهش پینگ FIFA همراه با نکات طلایی

گیم‌های ویدئویی بی شک عضوی از زندگی خانواده‌های امروزی شده‌اند. این بازی‌ها دیگر مانند گذشته تنها جنبه سرگرمی را ندارند، بلکه تبدیل به یک صنعت پولساز برای شرکت‌ها و گیمرها شده‌اند. فیفا را می‌توان جزو یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدئویی کامپیوترها و کنسول‌ها دانست، که توسط شرکت الکترونیک آرتس توسعه و انتشار یافت. فیفا برای اولین بار در سال 1993 به بازار ارائه شد و از همان زمان تا کنون هرسال نسخه جدیدی از آن ارائه می‌شود. در این مقاله به بررسی بازی محبوب فیفا می‌پردازیم. روش‌های کاهش پینگ فیفا را بررسی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم تا بتوانید تجریه یک بازی روان و جذاب با کاهش پینگ را کسب نمایید.

بازی فوتبالی فیفا مدت‌ها است با اختلاف زیاد از رقیب خود، PES پیشی گرفته و هر روز جذاب‌تر و پرطرفدارتر می‌شود. گیمرها در این بازی می‌توانند، با انتخاب تیم مورد علاقه خود در مسابقات آنلاین با دوستان خود به رقابت بپردازند. متاسفانه وضعیت کنونی اینترنت در ایران، سرعت پایین و پینگ بالا را برای گیمرهای ایرانی به ارمغان آورده است. در این حالت است که تیم متخصصان نایس نت، آموزش کاهش پینگ FIFA همراه با نکات طلایی به کمک شما می‌آید.

معرفی بازی فیفا

روش کاهش پینگ فیفا

در بازی فیفا بازیکنان می‌توانند در نقش مدیر یک تیم فوتبال نیز ظاهر شوند. مدیر تیمی که تصمیم‌گیری‌های مختلفی از جمله ترکیب بازیکنان، خرید و فروش بازیکنان و نظارت تمرینات تیم را بر عهده دارد. همچنین فیفا یک مود کاربری با نام The Journey دارد که در آن، بازیکن نقش یک جوان با نام آلکس هانتر را ایفا می‌کند و تلاش می‌کند تا تبدیل به یک ستاره بزرگ فوتبال شود. فیفا نه تنها در کنسول بازی بلکه در موبایل‌های هوشمند و کامپیوترها نیز عرضه می‌شود و همین امر می‌تواند یکی از عمده دلایل محبوبیت روز افزون این بازی ورزشی باشد.

گرافیک بالا و شباهت واقعی‌تر بازیکنان و استادیوم‌ها، از ویژگی‌های برجسته فیفا است که باعث شده بازیکنان احساس کنند همچنین در فضای واقعی شرکت می‌کنند. صداگذاری حرفه‌ای مسابقات و تلفیق آهنگ‌های معروف ورزشی نیز به بازی جذابیت می‌بخشد. این بازی نه تنها در کنسول‌های بازی، بلکه برای کامپیوترها و دستگاه‌های همراه هم عرضه می‌شود و به دلیل محبوبیت بالایش همواره در جوامع گیمری یکی از برترین بازی‌های ورزشی شناخته می‌شود.

با وجود سبک متفاوت این بازی، بازیکنان متاسفانه مانند بازی‌های پابجی و وارزون نیاز کاهش پینگ فیفا دارند. در مقاله های کاهش پینگ پابجی و کاهش پینگ وارزون مطالبی گفته شده است که توصیه می‌شود آن‌ها را نیز مطالعه نمایید.

دلایل اهمیت کاهش پینگ فیفا

لگ و کاهش پینگ فیفا

قبل از بررسی دلایل اهمیت کاهش پینگ فیفا، کمی در مورد پینگ بیاموزیم و ببینیم چرا کاهش پینگ فیفا و کاهش لگ فیفا تا این حد برای انجام بازی اهمیت دارند. پینگ(PING) نشانگر مدت زمانی است که دستورات از سیستم ما به سرور بازی ارسال می‌شود و زمانی که سرور نسبت به دستور ما عکس‌العمل نشان می‌دهد. بنابراین هرچه پینگ در بازی بالاتر باشد یعنی عکس‌العمل کندتر در هنگام شوت توپ و یا دفاع در برابر توپ. قطعاً این قضیه در یک بازی سرعتی و پرهیجان مانند فوتبال تاثیر زیادی روی نتیجه بازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانیم: آی پی ثابت کوکوین

علل پینگ بالا در بازی فیفا

دلایل زیادی می‌توانند بر پینگ و لگ بازی تاثیرگذار باشند که در ادامه به بررسی چند دلیل عمده می‌پردازیم:

  • اینترنت ضعیف: شاید بتوان سرعت پایین اینترنت را مهم‌ترین دلیل بالا بودن پینگ یک بازی بیان کرد؛ زیرا در اینصورت مدت زمان تاخیر بین ارسال و دریافت داده ها بسیار طولانی خواهد شد. این اتفاق ممکن است به دلیل ضعیف بودن اتصال WIFI باشد و یا حتی دور بودن سرور بازی.
  • استفاده از سرورهای با ترافیک بالا: اگر از سروری برای انجام بازی استفاده کنید که ترافیک بالایی داشته باشد و مدام مشغول باشد قطعا پینگ بالایی را تجربه خواهید نمود.
  • سیستم کامپیوتر یا دستگاه بازی شما: اگر سیستم یا دستگاهی که بر روی آن بازی می‌کنید، مناسب نباشد و یا مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشد باعث بالا رفتن پینگ خواهد شد.

با توجه به مطالب گفته شده، بهتر است برای کاهش پینگ فیفا از یک اتصال اینترنت پرسرعت و سرورهای نزدیک به خود استفاده نماییم و از قدرت و به روز بودن دستگاه یا سیستم خود مطمئن باشیم.

مزایای کاهش پینگ فیفا

مزایای کاهش پینگ فیفا

کاهش پینگ و کاهش لگ فیفا می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد:

با کاهش پینگ فیفا، اقدامات بازیکنان سریع‌تر ثبت می‌شود. زمانی که بافشردن دکمه‌ای اقدام به شوت کردن و یا پاس دادن می‌کنید، بازی با سرعت خیلی بالا پاسخ می‌دهد. بنابراین تا حد خیلی زیادی تاخیر بین اقدام شما و عکس العمل بازی کاهش پیدا خواهد نمود. این اتفاق در بازی فیفا همانقدر موثر و مطلوب خواهد بود، که در بازی‎‌های شوتر سوم شخص مانند بازی وارکرافت(کاهش پینگ وارکرافت).

اقدامات بازیکنان در مسابقه، با توجه به کاهش پینگ فیفا با سرور هماهنگ‌تر خواهد بود و تجربه‌ای واقعی را ایجاد می‌کند. در این حالت پاسخ به حملات حریف، دفاع از دروازه و گل زدن برای بازیکنان راحت‌تر و سریع‌تر خواهد بود. از جمله مشکلاتی که پینگ بالا برای بازی‌هایی مانند فیفا ایجاد خواهد کرد، عدم موقعیت یابی به موقع بازیکنان است. بنابراین با کاهش پینگ مواجهه با ناهماهنگی‌های ناخوشایند، نیز کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانیم: آی پی ثابت بایننس

روش‌های کاهش پینگ فیفا

سرور وی پی اس برای کاهش پینگ فیفا

حال که متوجه مزایای کاهش پینگ فیفا شدیم و دیدیم این اتفاق چه تاثیر مثبتی بر روند کلی بازی خواهد داشت وقت آن رسیده است روش‌های کاهش پینگ را بیان نماییم:

استفاده از VPNها جهت کاهش پینگ فیفا (توصیه نمی‌شود)

یکی از بهترین روش‌های دور زدن تحریم‌ها را می‌توان استفاده از VPN ها دانست. اما در بازی فیفا تنها دور زدن تحریم برای انجام یک بازی سریع و جذاب کافی نیست. در فیفا ما نیاز به کاهش پینگ و افزایش سرعت داریم اما باید بدانید پروتکل وی پی ان‌ها تنها براساس تغییر IP می‌باشد. پس با وی پی ان نمی‌توان امیدی به بهبود سرعت بازی از طریق فیلترشکن‌ها داشت. مشکل بعدی که استفاده از فیلترشکن‌ها دارد تغییر مداوم آی پی بازیکنان است که خود اتفاقات ناگواری برای حساب کاربری بازیکن ایجاد خواهد نمود. پس این روش را نمی‌توان به عنوان یک روش مطلوب توصیه نمود.

استفاده از سرورهای مجازی VPS جهت کاهش پینگ فیفا

سرورهای مجازی VPS ، سرورهای قدرتمندی هستند که به صورت مداوم اینترنت با سرعت بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهند .این سرورها به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی هستند. vps با تغییر IP کاربر به یک آی پی ثابت در نزدیکترین سرور بازی باعث بالا بردن سرعت اینترنت و کاهش پینگ بازی می‌شوند. بنابراین  این سرورها هم می‌توانند تحریم‌ها را به راحتی و با اطمینان خاطر دور بزنند و هم به دلیل داشتن پروتکل کاهش پینگ سرعت بازی را بالا ببرند.

سخن آخر

فیفا در طی تمام سال‌های گذشته سعی کرده است با ارتقای هر سال خود یک تجربه عالی و منحصر به فرد را با حضور تیم‌های مختلف و بازیکنان مطرح ارائه دهد. شما نیز اگر به دنبال تجربه لذت بخش از بازی سرعتی و جذاب بازی فیفا هستید، حتما به دنبال یک سرور کاهش پینگ فیفا باشید. سایت نایس نت با خرید یک سرور نزدیک سرور بازی فیفا و تامین امنیت کافی اطلاعات کاربران، بهترین گزینه برای خرید vps را در اختیار کاربران قرار داده است. جهت خرید سرور مناسب به لیست سرورها در سایت مراجعه نمایید.