تراست ولت چیست؟ صفر تا صد کیف پول دیجیتال Trust Wallet

تراست ولت چیست؟ صفر تا صد کیف پول دیجیتال Trust Wallet

تراست ولت چیست؟ با گسترش روزافزون استفاده از تکنولوژی بلاکچین و افزایش علاقه مردم به خرید و فروش ارزهای دیجیتال، کیف پول‌های دیجیتال گوناگونی معرفی شده‌اند. یکی از بخش‌های حیاتی در بازار رمزارزها، نگهداری امن دارایی‌های دیجیتال است. Trust Wallet یک کیف پول نرم‌افزاری است که به کاربران امکان معامله، نگهداری، سپرده‌گذاری رمزارزها و استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز(DApp) را در انواع شبکه‌های بلاکچین فراهم می‌کند. این کیف پول تنها برای تلفن‌های همراه با سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل استفاده است. در این مقاله، به بررسی مفصل کیف پول Trust Wallet، نحوه عملکرد آن، اهداف و ایده‌های آن، نقشه راه، و سپس توکن TWT و روش‌های خرید، فروش، و نگهداری آن می‌پردازیم. به ما بپیوندید تا در دنیای نایس نت همیشه به‌روز باشید.

کیف پول تراست ولت چیست؟

کیف پول تراست ولت چیست

Trust Wallet یک کیف پول نرم‌افزاری غیرمتمرکز است که در نسخه‌های اندروید و iOS قابل استفاده می‌باشد. این کیف پول، به صورت غیرحضانتی عمل می‌کند و کاربران را به مالکیت کلید خصوصی خودشان برای دسترسی به رمز‌ارزهای خود می‌اندازد. این قابلیت به کاربران Trust Wallet این امکان را می‌دهد که رمز‌ارزهای خود را با اطمینان در این کیف پول ذخیره کنند و کنترل کامل بر دارایی‌های خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: کیف پول متامسک چیست؟

همچنین، به دلیل طبیعت غیرحضانتی، Trust Wallet قابلیت مسدودسازی و دسترسی به دارایی‌های افراد را ندارد، این ویژگی آن را به گزینه‌ای مناسب برای نگهداری رمز‌ارزها تبدیل می‌کند. Trust Wallet از ۵۳ بلاک چین مختلف و بیش از ۱ میلیون رمزارز پشتیبانی می‌کند و امکانات فراوانی را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

اهداف کیف پول Trust Wallet چیست؟

تراست ولت و بایننس

صرافی بایننس به عنوان یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. این صرافی، پس از تشدید قوانین مرتبط با معاملات رمزارزها، تصمیم به ارائه نسخه‌های غیرمتمرکز خود گرفت. در سال ۲۰۱۸، تراست ولت توسط صرافی Binance به تصرف درآمد. شعار این کیف پول “استفاده و ذخیره ارزهای دیجیتال نباید سخت باشد” است و هدف آن آزادی جریان پول در سراسر جهان می‌باشد.

کیف پول Trust Wallet به عنوان یک کیف پول رسمی از سوی صرافی Binance عرضه شده است و به کاربران امکان ذخیره دارایی‌های دیجیتال خود به صورت امن، آسان، و خارج از حوزه مستقیم صرافی Binance را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: شبکه linea چیست؟

مزایا و معایب Trust Wallet

مزایا تراست ولت چیست؟

Trust Wallet به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود با موفقیت به یکی از پرطرفدارترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تبدیل شده است. بدون شک، جذابیت اصلی این کیف پول در سادگی و کاربری آسان آن است که حتی برای افراد مبتدی نیز قابل فهم و استفاده می‌باشد. از مزایای دیگر Trust Wallet می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایمن و مطمئن
  • دسترسی رایگان و سریع
  • سهولت و کاربرپسندی در استفاده
  • تعیین رمز عبور برای امنیت بیشتر
  • قابلیت نصب بر روی چند دستگاه موبایل همزمان
  • سازگاری با سیستم عامل‌های اندروید و iOS
  • ذخیره کلیدهای خصوصی بر روی دستگاه کاربر
  • مشاهده جزئیات دقیق دارایی‌ها با قیمت لحظه‌ای رمزارزها
  • قابلیت استیکینگ (امکان کسب سود از دارایی‌های دیجیتال از طریق استیکینگ ارز دیجیتال)

معایب تراست ولت چیست؟

تراست ولت یک کیف پول با مزایا و ویژگی‌های زیاد است و این امر باعث مشکل در پیدا کردن نقاط ضعف آن می‌شود. یک نکته مهم می‌تواند این باشد که Trust Wallet یک کیف پول گرم است و از روش‌های ذخیره گرم یا آنلاین استفاده می‌کند. برای افزایش امنیت، توصیه می‌شود که اصول امنیتی را رعایت کنید.

مقاله پیشنهادی: کاهش پینگ بازی دوتا 2

در حال حاضر، Trust Wallet تنها برای سیستم‌های اندروید و iOS در دسترس است، که برخی کاربران این را به عنوان یک محدودیت ممکن می‌دانند. با این حال، احتمالاً در آینده توسعه‌دهندگان این کیف پول نسخه‌ای برای ویندوز نیز ارائه خواهند کرد.

امنیت کیف پول تراست ولت

این کیف پول دارای ویژگی‌های امنیتی متعددی است که به حفاظت از سرمایه رمزارزی کاربران می‌پردازد. توسعه‌دهندگان Trust Wallet در پی حفظ حریم خصوصی کاربران بوده و از دریافت و ذخیره اطلاعات شخصی آن‌ها پرهیز می‌کنند. در انتخاب یک کیف پول ارزدیجیتال، امانت و امنیت امری بسیار حیاتی است. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های امنیتی تراست ولت می‌پردازیم.

متن باز: از آنجا که Trust Wallet به عنوان یک پروژه متن‌باز ارائه شده است، کاربران (در صورت داشتن دانش فنی) قادرند با بررسی کد منبع، از نداشتن مشکلات و آسیب‌پذیری‌های امنیتی اطمینان حاصل کنند. با این حال، لازم به ذکر است که هکرها نیز به این کدها دسترسی دارند و در صورت کشف آسیب‌پذیری، ممکن است از آن سوءاستفاده کنند.

غیر حضانتی بودن: Trust Wallet به عنوان یک کیف پول غیر حضانتی شناخته می‌شود؛ به این معنا که کلیدهای خصوصی مرتبط با رمزارزهای شما هرگز در سرورهای آنلاین ذخیره نمی‌شوند و پس از رمزنگاری، در حافظه گوشی هوشمند شما نگهداری می‌شوند.

امکان پشتیبان‌گیری: هنگامی که اکانت در اپلیکیشن Trust Wallet ساخته می‌شود، ۱۲ عبارت بازیابی ارائه می‌شود. در صورت بروز هرگونه مشکل مانند سرقت یا گم شدن گوشی، حذف برنامه و غیره، با وارد کردن این ۱۲ کلمه، می‌توانید به سادگی دارایی‌های دیجیتال خود را در یک دستگاه دیگر بازیابی کنید.

بیشتر بخوانید: گیم فای چیست؟

توکن TWT چیست؟ آشنایی با توکن تراست ولت

توکن تراست ولت چیست

حال که می‌دانید تراست ولت چیست و چه کاربردی دارد، بهتر است کمی با توکن اختصاری این کیف پول مجبوب نیز آشنا شوید. توکن TWT یک توکن حاکمیتی است که به عنوان توکن رسمی تراست ولت عرضه می‌شود. این توکن نقش مهمی در فعالیت‌های رای‌دهی، توسعه و به‌روزرسانی کیف پول تراست ولت دارد. کاربران از امکانات توکن TWT برای افزودن دارایی‌ها، شبکه‌ها و ویژگی‌های جدید به تراست ولت بهره‌مند می‌شوند. همچنین با خرید توکن TWT، کاربران می‌توانند از تخفیف‌های متنوعی در خرید ارزهای دیجیتال در تراست‌ولت بهره‌مند شوند.

در حال حاضر، عرضه توکن TWT به مقدار یک میلیارد واحد محدود شده و تقریباً یک چهارم از آن در گردش قرار دارد. توزیع این توکن به شرح زیر است:

– ۴۰ درصد جهت جذب کاربران

– ۱۵ درصد اختصاص به توسعه‌دهندگان

– ۱۵ درصد به جامعه TWT

– ۳۰ درصد به عنوان ذخیره نگهداری

آی پی ثابت کوینکس

سخن آخر

امیدوارم که اطلاعات ارائه شده درباره کیف پول تراست ولت به شما کمک کرده باشد. تراست ولت با ویژگی‌های امنیتی برجسته، سادگی کاربری، و امکانات متعدد، یکی از کیف پول‌های محبوب در دنیای ارزهای دیجیتال است. با این کیف پول، شما می‌توانید دارایی‌های خود را به طور امن مدیریت کنید و از امکانات فراوانی در جهت معامله و استفاده از دی‌اپ‌ها بهره‌مند شوید. به تجربه جذاب کیف پول تراست ولت خود ادامه دهید و از فرصت‌های جدید دنیای رمزارزها بهترین استفاده را ببرید.