آموزش رفع تحریم chat gpt با سرور مجازی

آموزش رفع تحریم chat gpt با سرور مجازی

‌ Chat Gpt صنعت هوش مصنوعی را کاملا متحول کرده است. این هوش مصنوعی کمک بزرگی به کار مهندسان، نویسندگان و بسیاری از مردم عادی می‌کند. خوشبختانه chat gpt آنقدر تاثیر گذار بوده است که اکثرا نمی‌توانند کار خود را بدون آن انجام دهند. اما متاسفانه به دلیل تحریم اینترنتی برای کار با این هوش مصنوعی باید از یک آی پی ثابت و یک شماره مجازی برای راه اندازی این هوش مصنوعی استفاده کرد. در غیر این صورت با مشکلات معمولی مانند مشکل خطای شبکه Chat GPT مواجه می‌شوید. خوشبختانه چند راه حل برای رفع تحریم  chat gpt با آی پی ثابت وجود دارد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

Chat gpt چیست؟

چت جی پی تی چیست؟ رفع تحریم chat gpt

ChatGPT یک ابزار چت مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط OpenAI ساخته شده است. این ربات در روزهای اولیه، محبوبیت گسترده‌ای به دست آورده است و کاربران از سراسر جهان بهتربن نوآوری را در اختیار دارند. ChatGPT به کاربران این امکان را می‌دهد که به سؤالات خود، از کد نرم افزار گرفته تا علم و تاریخ، و غیره پاسخ دهند. این پایگاه داده به طور مداوم بر اساس بازخورد کاربران و از طریق تعامل کار می‌کند. اما با این حال، بسیاری دریافتند که chat gpt دچار تحریم اینترنتی است و باید از چند راه حل برای رفع تحریم ChatGPT با آی پی ثابت استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: آموزش تست سرعت پینگ

گزینه های ChatGPT

  • Chatsonic
  • Google Bard AI
  • YouChat
  • DialoGPT
  • Caktus AI
  • Amazon Codewhisperer
  • Chai AI
  • Chinchilla AI
  • Tome
  • Socratic AI
  • Microsoft Bing
  • Jasper Chat
  • Character AI
  • OpenAI Playground

سه ترفند برای رفع تحریم chat gpt

سه ترفند برای رفع تحریم chat gpt

مواجه شدن با خطای شبکه در هنگام شروع استفاده از ChatGPT، بسیار خسته کننده است. خوشبختانه، چند ترفند برای رفع تحریم  chat gpt با آی پی ثابت وجود دارد.

  1. استفاده از فیل/تر/ شکن‌ها

فیل/تر/شکن‌(vp/n) یک ابزار نسبتاً خوب برای راه اندازی این ربات هوش منصوعی است. زیرا این ابزار سرور شبکه شمارا به یک سرور خارجی وصل‌ می‌کند و می‌توانید از این تحریم‌ها عبور کنید. اما به خاطر داشته باشید که آی پی ثابت این ابزار موقتی است و دائما در حال تغییر است.

  1. ترفند بعدی استفاده از DNS‌ها

این ابزار هویت سرور شمارا به صورت جعلی به سرورهای خارجی یا تحریم شده ارسال می‌کنند. در واقع این کار شناسایی سرور ما را برای سایت‌های تحریم شده سخت می‌کند. پس برای رفع تحریم  chat gpt، این ابزار یک ابزار فوق العاده برای دور زدن این تحریم‌ها است. اما توجه داشته باشید که آی پی شما در واقع همان سرور شما با یک هویت جعلی است و امکان از کار افتادن این ابزار وجود دارد.

  1. سرور مجازی vps

استفاده از این ابزار زیرساخت‌های قوی، و ضمانت زمان بالا، حداقل اختلالات سرور را تضمین می‌کند. در واقع کار این سرور مجازی این است که سرور شما را به سرور chat gpt نزدیک می‌کند و همیشه همان آی پی را برای سرور شما در نظر می‌گیرد. برای درک بهتر این مسئله بهتر است به یک مثال بپردازیم: زمانی که سرور اصلی این ربات در آمریکا و شهر نیویورک باشد این سرور مجازی از لحاظ جغرافیایی سرور شمارا به کشور آمریکا و یکی از شهرهای نزدیک نیویورک نزدیک می‌کند. به دلیل سرعت بالا و تاخیر کم این ابزار نسبت به دو ابزار قبلی بسیار بهتر است.

مقاله پیشنهادی: آی پی ثابت ترید

اشتراک ChatGPT Plus را دریافت کنید

بعد از آشنایی با ترفند‌های رفع تحریم chat gpt می‌توانید chatgpt plus را فعال کنید و با اشتراک در این ربات از مزیت‌های آن استفاده کنید.

مزیت‌ها

  •  ChatGPTدر دسترس همه است، حتی در ساعات اوج مصرف.
  • زمان پاسخگویی خیلی سریعتر است.
  •  به ویژگی‌ها و گزینه‌های جدید دسترسی پیدا کنید.

چگونه مشکل Chat Gpt در ios را برطرف کنیم؟

چگونه مشکل Chat Gpt در ios را برطرف کنیم؟ رفع تحریم chat gp

  • اول از همهiPhone و iPad خود را بروز رسانی کنید.
  • پس به تنظیمات بروید، روی General ضربه بزنید، Software Update را انتخاب کنید و روی Download and Install ضربه بزنید تا سیستم دستگاه خود را به روز کنید.
  • هنگامی که دستگاه شما بروز رسانی شد، برنامه chatgpt را در iPhone یا iPad دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ وارزون

پشتیبانی chat gpt

گاهی اوقات ممکن است به مشکل برخورد کنید و هیچ راهی برای درست شدن مشکل شما وجود نداشت، مستقیماً از دو طریق با پشتیبانی ChatGPT تماس بگیرید.

  • اگر قبلاً یک حساب کاربری داشتید، به حساب کاربری وارد شوید و روی دکمه Help کلیک کنید تا سوالات شما شروع شود.
  • اگر حساب کاربری ندارید یا  مشکل ورود به حساب را دارید، با کلیک بر روی نماد حباب چت در گوشه سمت راست پایین بر روی دکمه  help.openai.com کلیک کنید و سوالات خود را مطرح کنید.

Capacity Right Now در chat gpt به چه معناست؟

اگر اخیراً سعی کرده‌اید از ChatGPT استفاده کنید و به پیام خطای Capacity Right Now برخورد کردید. به این معنی است که در حال حاضر سوال و جواب شما مشابه زیاد دارد، و سرورهای این ربات برای حل سؤال شما خیلی شلوغ است.

چه چیزی باعث خطای شبکه ChatGPT می‌شود؟

در صورت درخواست طولانی مدت ممکن است با خطای شبکه در ChatGPT  مواجه شوید. سایر دلایل احتمالی عبارتند از: مشکل در اتصال به اینترنت، مشکل با مرورگر، مسدود شدن آدرس IP یا ترافیک بیش از حد و… باعث خطا این ربات می‌شود.

ChatGPT چه کاربردهایی دارد؟

رفع تحریم chat gpt این ربات چه کاربردی دارد

  • گام به گام مسائل ریاضی را حل کنید.
  • تقریباً در هر ژانری موسیقی بنویسید.
  • انواع کد نویسی به هر زبانی را بنویسید و توضیح دهید.
  • محتوا را به چند زبان ایجاد کنید.
  • تولید محتوا صوتی و تصویری.
  • تقریباً در هر موضوعی مقاله بنویسید.

آموزش نصب و ثبت نام در Chat gpt

همانطور که می‌دانید chat gpt کشور ایران را در لیست تحریم خود قرار داده است و استفاده از سرور مجازی به تنهایی کارساز نیست. با ما همراه باشید تا شما را با آموزش گام به گام ثبت نام در chat gpt آشنا کنیم. ابتدا وارد وبسایت رسمی chatgpt یعنی openai.com شوید و سپس روی گزینه chat gpt کلیک کنید. در این صفحه توضیحاتی درباره این هوش مصنوعی ارائه شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر مفید است. برای ورود به صفحه ثبت نام chat gpt روی گزینه TRY CHATGPT کلیک کنید.

ثبت نام در chat gpt

در صفحه جدید باید روی گزینه Login یا Sign up کلیک کنید. در صورتی که قبلاً ثبت نام کرده‌اید روی گزینه Login کلیک کنید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید؛ در غیر این صورت روی گزینه Sign up کلیک کنید.

نصب chat gpt

در صفحه بعد ابتدا باید اثبات کنید که ربات نیستید؛ بنابراین عبارت مورد نظر را طبق درخواست chat gpt پر کنید. سپس یک ایمیل و یک رمز عبور قدرتمند وارد کنید و روی گزینه Continue کلیک کنید.

ساخت chat gpt

در مرحله بعد یک لینک به ایمیلی که وارد کردید ارسال می‌شود. لازم به ذکر است که در این مرحله باید از سرور مجازی استفاده کنید و روی گزینه Verify Email Address کلیک کنید.

ثبت نام chat gpt

استفاده از شماره مجازی برای ثبت نام در chat gpt

همانطور که گفته شد، شرکت open ai آی پی کشور ایران را در لیست تحریم خود قرار داده است و از آن جایی که برای ثبت نام در chat gpt به یک شماره تلفن نیاز دارید نمی‌توانید از شماره خود استفاده کنید. بنابراین باید به فکر یک شماره مجازی باشید.

برای خرید و استفاده از شماره مجازی وبسایت‌های مختلفی وجود دارد(در این آموزش از وبسایت numberland.ir استفاده شده است). پس از ورود به صفحه اصلی این وبسایت روی گزینه chat gpt در منو شماره‌های مجازی، کلیک کنید و یکی از شماره‌ها را به دلخواه انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای خرید شماره حتماً باید از شماره‌های زیر گروه chat gpt استفاده کنید. با کلیک روی گزینه دریافت شماره صفحه جدید برای شما باز می‌شود، روی گزینه پرداخت آنلاین کلیک کنید و شماره انتخاب شده را خریداری کنید.

نصب chat gpt

پس از اتمام این فرایند به سایت نامبرلند باز خواهید گشت و شماره خریداری شده در پنل کاربری شما قرار گرفته است. شماره را کپی کنید و در تب دیگر وارد وبسایت chat gpt شوید.

شماره chat gpt

در این مرحله کشوری که شماره مجازی آن را خریداری کردید انتخاب کنید و سپس شماره کپی شده را جایگذاری کنید. پس از کلیک روی گزینه send code به وبسایت نامبرلند برگردید و کد ارسال شده به شماره مجازی را کپی کنید و در فیلد جدید سایت chat gpt وارد کنید. در صورتی که تمامی موارد را به درستی انجام داده باشید ثبت نام شما تمام شده است و وارد صفحه chat gpt می‌شوید.

سرور مجازی چت جی پی تی

سخن پایانی

این ربات اطلاعات را به شکلی محاوره‌ای و ساختاریافته ارائه می‌کند مانند کار یک انسان که هنگام ارائه پاسخ به سؤالات انجام می‌دهد. علاوه بر این، می‌تواند تقریباً در هر زمینه ای مانند مقاله نویسی، کد نویسی، ریاضیات، تولید محتوا و …را پاسخ دهد. اما متاسفانه به دلیل تحریم‌های اینترنتی برای شروع این ربات باید از چند ترفند برای رفع تحریم chat gpt که با آی پی ثابت وجود دارد استفاده کنید. در این مقاله سه ترفند اصلی یعنی استفاده از فیل/تر/ شکن‌(vp/n)ها، DNS‌ها، و سرور مجازی(vps)ها پیشنهاد می‌شود.