رفع تحریم و سرویس کاهش پینگ فری فایر | آموزش کاهش لگ در Free Fire

رفع تحریم و سرویس کاهش پینگ فری فایر | آموزش کاهش لگ در Free Fire

سرویس کاهش پینگ فری فایر-اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازی‌های آنلاین کامپیوتری هستید، قطعاً با سبک معروب بتل رویال آشنایی دارید. این سبک بازی که برای اولین بار در بازی پابجی ارائه شد، توجه بسیاری از کاربران گیم را به خود جلب کرد و به یکی از برترین سبک بازی‌ها تبدیل شد. بازی‌های دیگری نیز با بهره‌گیری از سبک بتل رویال سعی کردند تا به یکی از برترین‌ها تبدیل شوند؛ اما تنها یک بازی بود که توانست این عنوان را از آن خود کند. بازی فری فایر که شباهت زیادی به بازی پابجی دارد، با ارائه محیطی کاربرپسند و ارائه بهتر سبک بتل رویال توانست به یکی از برترین بازی‌های سال تبدیل شود.

اما مشکی که این بازی همانند سایر بازی‌های آنلاین داشت(به خصوص برای ایرانیان) مشکل پینگ بالا و تحریم آی پی ایران بود. در این نوشتار قصد داریم به شما عزیزان آموزش دهیم تا به کمک سرویس کاهش پینگ فری فایر، چطور پینگ خود را کم کنید، با ما همراه باشید.

بازی فری فایر

سرویس کاهش پینگ فری فایر

فری فایر(Free Fire) یک بازی آنلاین ویدیوئی بقا در سبک بتل رویال است که طرفداران زیادی در سنین پایین به دست آورده است. گیم پلی این بازی به این صورت است که همانند پابجی عده‌ای از بازیکنان جمع می‌شوند و به همراه هواپیمایی با چتر نجات در جزیره‌ای سقوط می‌کنند. سپس بازیکنان می‌بایست به دنبال اسلحه و تجهیزات در خانه‌ها بگردند. نکته‌ای که باعث جذابیت این سبک بازی‌ها مش‌شود، ادغام بقا و تیراندازی است؛ در واقع بازیکنان علاوه‌بر بقا باید سعی در حذف سایر بازیکنان کنند. در این حالت آخرین نفر یا آخرین تیمی که زنده مانده باشد، برنده بازی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که در بازی فری فایر هم دایره‌ای به نام زون وجود دارد که پس از مدتی کوچک و کوچک‌تر می‌شود. بازیکنانی که بیرون زون مانده باشند، به مرور از جون(HP) آن‌ها کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: کاهش پینگ پابجی

مزایا و معایب بازی فری فایر

مزایا

  • وجود آیتم‌های جذاب
  • دسترسی به انواع سلاح‌ها
  • رویدادهای متعدد و جذاب
  • کنترل‌های روان
  • امکان بازی به صورت گروهی و تیمی
  • طراحی بینظیر بازی
  • مبارزه با 50 بازیکن واقعی آنلاین
  • تنوع بالای محیط

معایب

  • نیاز به برنامه رفع تحریم
  • پینگ بالا در اکثر نقاط کشور

پینگ در فری فایر به چه معنا است؟

پینگ در فری فایر

همانطور که در مقاله پینگ چیست مطالعه کردید، پینگ در واقع زمان تاخیر ارسال داده به سرور بازی و بازگشت از سرور به سیستم بازیکنان است. هر چه ارسال و دریافت این داده‌ها بیشتر طول بکشد پینگ شما افزایش می‌یابد و ممکن است موجب به ایجاد پکت لاس شود. بهتر است بدانید که هر بازی پس از طراحی و راه‌اندازی، تعداری سرور در سراسر دنیا خریداری می‌کند تا بازیکنان بتوانند در هر کجای دنیا به این بازی دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال اگر بازی free fire در کانادا طراحی شده بود و فقط یک سرور در کانادا خریداری می‌کرد، بازیکنان آسیا و اروپا دیگر نمی‌توانستند وارد این بازی شوند. دلیل آن فاصله زیاد جغرافیایی بین سرور بازی و سیستم بازیکنان است. بنابراین زمانی که بازی راه‌اندازی می‌شود، به طور معمول در هر قاره یک یا چند سرور خریداری می‌شود تا فاصله جغرافیایی را برای بازیکنان به حداقل برساند.

پکت لاس در فری فایر به چه معنا است؟

پکت لاس نیز از دیگر مشکلاتی است که پس از بالا رفتن پینگ به وجود می‌آید. همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد، زمان تاخیر ارسال و دریافت داده‌ها را پینگ می‌گویند. این داده‌ها در بسته‌های کوچکی که Packet نامیده می‌شوند قرار می‌گیرند و هر لحظه بنا بر انجام هر فعالیتی توسط کاربر، تعدای بسته به سوی سرور بازی ارسال می‌شود. حال اگر سرعت نت شما پایین باشد و پینگ بالا رود، این بسته‌ها به ترتیب در صف پشت سر هم منتظر می‌مانند تا پس از پردازش بسته اولیه وارد سرور شوند. در این زمان اگر تعداد بسته‌ها زیاد شود ممکن است یک یا چند بسته گم شود و به مقصد نرسد که اصطلاحا به آن پکت لاس گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: پکت لاس چیست؟

سرویس کاهش پینگ فری فایر

بدون شک هر بازیکن مقیم ایران به سرویسی جهت کاهش پینگ نیاز دارد. اما این نیازمندی در بازی فری فایر بیشتر هم می‌شود. از آن جایی که بازی‌های بتل رویال نسبت به سایر بازی‌ها عملکرد بیشتری یا در واقع پکت‌های بیشتری در هر لحظه ارسال و دریافت می‌کنند، به اینترنت بهتری نیز نیاز دارند. اما سرویس کاهش پینگ فری فایر چیست و چه کاربردی دارد؟ سرویس کاهش پینگ فری فایر در واقع پل واسط میان شما و سرور بازی است! فرض کنید نزدیک‌ترین سرور بازی خریداری شده توسط فری فایر به ایران، در کشور ترکیه باشد؛ با وجود نزدیکی بین دو کشور اما باز هم ممکن است پینگ شما بالا باشد. بنابراین برای کاهش پینگ free fire باید سرویس کاهش پینگ ترکیه را خریداری کنید تا فاصله جغرافیایی شما به صفر برسد. خرید سرویس کاهش پینگ فری فایر مزایای قابل توجه‌ای دارد که بهتر است پیش از خرید بدانید:

مقاله پیشنهادی: سرویس کاهش پینگ وارزون

  • رفع تحریم بازی فری فایر برای همیشه
  • کاهش پینگ بازی به صورت تضمینی
  • ارائه آی پی ثابت و مجاز مخصوص فری فایر
  • جلوگیری از مسدود سازی حساب کاربری بازیکنان
  • جلوگیری از رخ دادن پکت لاس و تایم اوت
  • افزایش سرعت بازی
  • پشتیبانی 24 ساعته

خرید سرویس کاهش پینگ فری فایر

خرید کاهش پینگ فری فایر

امروزه خرید سرویس کاهش پینگ فری فایر تبدیل به یک امر ضروری برای علاقه‌مندان به این بازی محبوب شده است. البته ممکن است بگویید برای رفع تحریم بازی فری فایر یک فیلترشکن نیز کافی است؛ اما بهتر است بدانید که برنامه‌های تغییر آی پی نظیر فیلترشکن‌ها نه تنها پینگ شما را کاهش نمی‌دهند بلکه تا حد زیادی موجب افزایش پینگ بازی می‌شوند. همچنین احتمال مسدود شدن اکانت یا حساب کاربری شما را بالا می‌برند. با خرید سرویس کاهش پینگ فری فایر برای همیشه لگ، پکت لاس، تایم اوت و… را از یاد ببرید. علاقه مندان جهت خرید کاهش پینگ فری فایر می‌توانند به صفحه لیست سرورها مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: خرید کاهش پینگ وارکرافت

سخن آخر

امروزه فری فایر در دسته برترین بازی‌های آنلاین ویدیوئی در سبک بتل رویال قرار گرفته است و از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما به دلایل مختلف نصب و اجرای این بازی برای همه افراد مقیم ایران امکان پذیر نیست. اگر شما هم یکی از علاقه مندان به این بازی جذاب هستید، خرید کاهش پینگ فری فایر در در اولویت اولتان قرار دهید.