سرویس کاهش پینگ و رفع تحریم کلش آف کلنز | آموزش ورود به Clash Of Clans

سرویس کاهش پینگ و رفع تحریم کلش آف کلنز | آموزش ورود به Clash Of Clans

مدتی پیش اخباری از تحریم شدن بازی کلش آف کلنز برای ایران در سراسر اینترنت منتشر شد. این بازی که یکی از بازی‌های محبوب دهه‌ی اخیر محسوب می‌شود، مدتی پیش آی پی کاربران ایرانی را در لیست تحریم خود قرار داد و دسترسی بازیکنان ایرانی را محدود کرد. البته این اولین بار نیست که این بازی ایران را در لیست تحریم قرار می‌دهد؛ اما این نخستین باری است که شرکت سوپرسل به صورت رسمی از تحریم کردن برخی از کشورها از جمله ایران سخن گفته است. در این نوشتار قصد داریم تا با آموزش رفع تحریم کلش آف کلنز راه ورود به این بازی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

بازی کلش آف کلنز
آموزش رفع تحریم کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژی در میان گیمران موبایل است. این بازی سال‌ها است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است و با توجه به سبک این بازی می‌توان لقب بهترین بازی استراتژی یک دهه اخیر را داد. ناگفته نماند که پیش از انتشار بازی‌هایی در سبک بتل رویال همانند پابجی و وارزون، بازی کلش آف کلنز در صدر جدول با بیش‌ترین کاربر فعال بود. اما مدتی پیش خبری از سوی شرکت فنلاندی سوپرسل(راه‌انداز و توسعه دهنده clash of clans) به صورت رسمی منتشر شده است که برخی از کشورها از جمله کشور ایران در لیست تحریم خود قرار داده است. از این رو افرادی که قصد ورود به این بازی جذاب را دارند، با خطاهای متصل نبودن به اینترنت یا خطای موقعیت مکانی مواجه می‌شوند. علاقه مندان جهت آشنایی بیشتری می‌توانند مقاله کاهش پینگ پابجی را مطالعه کنند.

تحریم کلش آف کلنز برای ایرانیان

خرید سرویس رفع تحریم کلش آف کلنز

اگر در مدت اخیر قصد ورود به بازی کلش آف کلنز را داشته‌اید, قطعاً با خطای Login Failed روبه‌رو شده‌اید که در توضیحات این خطا با این عبارت مواجه شده‌اید: Login is not supported from your current location. ترجمه فارسی این جمله به این گونه است: اتصال به سرورهای بازی از موقعیت مکانی فعلی شما امکان پذیر نیست. متاسفانه اینبار شرکت سوپرسل به طور رسمی تحریم خود را بر علیه ایران راه‌اندازی کرده است و دسترسی را برای ایرانیان کمی دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ

چرا نباید از فیلترشکن کلش آف کلنز استفاده کرد؟

رفع تحریم clash of clans

همانطور که در برگه سرویس کاهش پینگ مطالعه کردید، استفاده از فیلترشکن برای رفع تحریم بازی‌ها می‌تواند تبدیل به بزرگ‌ترین پیشمانی شما شود؛ به خصوص در بازی‌هایی که سکه‌ها و خریدهای درون بازی برای کاربران بسیار مهم است. در حالت کلی بازی کلش آف کلنز ایران را در لیست تحریم خود قرار داده است و کاربران اجازه ورود به این بازی را ندارند. در واقع حساب کاربری شما با تمام سکه‌ها و برجک‌های ارتقا داده شده در سرورهای بازی وجود دارد اما مانع ورود شما با آی پی ایران می‌شود. از آن جایی که آی پی‌های فیلترشکن‌ها مدام در حال تغییر هستند و تونل‌هایی که در اینگونه برنامه‌ها استفاده می‌شوند از امنیت بسیار پایینی برخوردارند، استفاده از فیلترشکن جهت رفع تحریم کلش آف کلنز، به هیچ عنوان گزینه مناسبی نیست. چرا که ممکن است پس از مدتی حساب شما برای همیشه مسدود شود.

دلیل این موضوع بسیار ساده است! در واقع زمانی که سوپرسل کشور ایران را در لیست تحریم خود قرار می‌دهد، در واقع دسترسی آی پی‌های ایرانی را مسدود کرده است. در این حالت تنها راه رفع تحریم کلش آف کلنز، تغییر آی پی است که فیلترشکن‌ها این مشکل را به خوبی حل کرده‌اند. اما مشکلی که وجود دارد تغییر آی پی بیش از فیلترشکن‌ها است که در واقع بیانگر واقعی نبودن آی پی کاربران است. حال اگر سوپر سل متوجه استفاده شما از فیلترشکن شود، ممکن است برای همیشه حساب خود را از دست دهید. بنابراین توصیه می‌شود برای رفع تحریم کلش آف کلنز به هیچ عنوان از فیلترشکن استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید: سرویس کاهش پینگ وارزون

آموزش کاهش پینگ و رفع تحریم کلش آف کلنز

رفع تحریم کلش آف کلنز با vps

همانطور که گفته شد، استفاده از فیلترشکن جهت رفع تحریم clash of clans به دلیل مشکلات ذکر شده گزینه مناسبی نیست. تنها راه و بهترین راه استفاده از VPS یا همان سرور مجازی است. سرور مجازی یا VPS در واقع تنها راه نجات از تحریم‌های مختلف بازی‌ها است. برخلاف فیلترشکن‌ها، سرور مجازی یک آی پی ثابت به شما ارائه می‌دهد و این آی پی توسط کیل سوئیچ تغییر نخواهد کرد. از این رو اگر به عنوان مثال آی پی کشور آلمان را خریداری کرده باشید، آی پی شما پس از اتصال به سرور مجازی به آی پی آلمان تغییر می‌کند. در این حالت سوپرسل فکر می‌کند شما یک شهروند آلمانی هستید و با آی پی این کشور وارد بازی شده‌اید.

از کجا VPS کلش آف کلنز تهیه کنیم؟

نایس نت به عنوان معتبرترین ارائه کننده VPS و سرور مجازی می‌توان مشکل رفع تحریم بازی کلش آف کلنز را برای همیشه حل کند. تنها کافی است پس از خرید VPS کلش آف کلنز، دکمه کیل سوئیچ را فشرده و آی پی خرداری شده را تبدیل به یک آی پی ثابت و مجاز کنید. سپس وارد بازی شوید و لذت ببرید. جهت خرید سرویس رفع تحریم کلش آف کلنز به صفحه لیست سرورها مراجعه کنید.

سخن آخر

بدون شک بازی کلش آف کلنز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استراتژی دهه اخیر است. این بازی که از گذشته تا کنون توانست بسیاری از بازیکنان را تبدیل به مشتری دائم خود کند، مدتی پیش کشور ایران را در لیست تحریم خود قرار داد. برخی از کاربران پس از این خبر به فیلترشکن‌ها روی آوردند و پس از مدتی حساب کاربری خود را از دست دادند. به یاد داشته باشید که DNS، فیلترشکن، VPS بدون کیل سوئیچ و… می‌تواند حساب کاربری شما را برای همیشه مسدود کند.جهت رفع تحریم کلش آف کلنز، حتماً باید یک سرور مجازی دارای فناوری کیل سوئیچ تهیه کنید.